آرشیو اردیبهشت ماه 1403

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین برند های تجهیزات پزشکی

 

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از dentalguide.ir ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی

مجله پزشکی - صفحه اصلی در این خصوص و جهت ایجاد فضایی که کودک با کمترین احساس ترس و بیشترین تعامل با پزشک باید مواردی رعایت شود. فضایی که کودک در آن پا میگذارد نباید به گونهای باشد که ترس را در او ایجاد کند. بنابراین این نوع طرحها میتوانند انجام عملهای جراحی یا معاینات دندانپزشکی را برای آنها راحتتر کند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت دنتیست کامیونیتی - دیدن - . دندانپزشک کودکان چه کاری انجام میدهد؟ یک دندانپزشک پس از گذراندن دروه دندانپزشکی عمومی اقدام به ادامه تحصیل، کار کلینیکی و کسب تجربه در شاخه تخصصی دندانپزشکی کودکان مینماید تا آمادگی لازم جهت پاسخگویی به نیاز این رده سنی را کسب کند. در این رشته به کسب تخصص در خصوص ترمیم و بازسازی دندان های آسیب دیده از نظر ظاهری پرداخته می شود. در این روش کامپوزیت با نفوذ به مینایی دندان قسمت های خالی آن را پر می کند و به دلیل هم رنگ بودن کامپوزیت با دندان از دندان قابل تخشخیص نیست.

البته اختلاف درآمد بین رشته دندانپزشکی عمومی و متخصص وجود دارد ولی همانطور که در قسمت بالا اشاره شد . رویداد۲۴ ایلنا نوشت: علی تاجرنیا، رئیس جامعه دندانپزشکی ایران درباره رویکرد حمایتی دندانپزشکان از مردم در شرایط اقتصادی جامعه که پیش از این اعلام شده بود، گفت: در امر سلامت دهان دو بحث جدی وجود دارد؛ یکی بهداشت و پیشگیری است که باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان و لثه میشود و دیگری درمان است. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد یکی از دانشگاههای دولتی ایران و تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان گناباد است.این دانشگاه در سال ۱۳۹۳ در رتبهبندی دانشگاههای علوم پزشکی ایران از سطح ۳ به سطح ۲ ارتقاء یافتهاست. در گذشته دندان پزشکان کمتر به امر بهداشت و پیشگیری توجه داشتند، اما با توجه به رویکر جامعه پزشکی در چند سال اخیر، سعی شده با برگزاری برنامههای آموزشی، سطح آگاهی و سواد مردم در زمینه بهداشت دهان افزایش یابد و نیاز به درمان دندان کمتر شود.رئیس جامعه دندانپزشکی ایران در پاسخ به سوالی درباره چگونگی کمک دندانپزشکان به افراد نیازمند گفت: کمکی که ما دندانپزشکان میتوانیم انجام دهیم این است که با آموزش درباۀ بهداشت دندان از مشکلات دهان و دندان برای افراد جلوگیری کنیم.

مصرف بیش از حد قند میتواند بر سطح پروژسترون، که یک هورمون ضروری برای باروری و منظم بودن قاعدگی است، تأثیر منفی بگذارد. یکی از بهترین روش ها برای زیبایی دندان این روش است، همانطور که میدانید دندان های سفید و تمیز ظاهری زیبا دارند و باعث لبخندی جذاب در صورت شما میشوند پس اگر به دنبال سفید شدن دندان هایتان هستید این روش را به شما توصیه میکنیم. یکی از مسائلی که در زیبایی دندان­ها و داشتن لبخندی دلپذیر بسیار مهم تلقی شده یا به اصطلاح به چشم می آید داشتن لثه ای خوش فرم و به اندازه است. ارتودنسی به عنوان یکی از مهمترین شاخه های رشته دندانپزشکی به اصلاح موقعیتهای دندان می پردازد . خدمات ارتودنسی تحت نظر مجرب ترین متخصصین این رشته در کلینیک دندان پزشکی رایا ارائه می شود. این روش، روشی بسیار مناسب برای جایگزینی دندان است. این وسایل به برداشتن زمینه های پلاک و سنگ های دندانی موثر بوده و به حفظ بهداشت دهان و دندان ها کمک می کنند.

دوما: اگر خودتان کارنامه و میانگین درصدهای آخرین قبولیهای پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی را ببینید، متوجه میشوید دستیابی به این میانگین درصدها کار چندان دشواری نیست و در زمان باقی مانده شدنی است. او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی خودکشی خود را با رزیدنتها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم میگذارند ، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. اگر برایتان سوال پیش آمده قرص برای عفونت دندان چی خوبه، در این مقاله از مجله درمانکده همراه ما باشید تا شما را با بهترین قرصهای برطرفکننده عفونت دندانی آشنا کنیم. اغلب دندانپزشکان این قرص را برای عفونتهای دندان مخصوصا زمانی که لثه هم درگیر شده تجویز میکنند؛ زیرا مقاومت باکتریایی کلیندامایسین خوراکی نسبت به پنیسیلین کمتر است. گاهی هنگام خواندن برخی از تیترها مشکل است که این سه مورد را از هم افتراق دهیم.

از لحظه ورود کودک به کلینیک باید شرایط طوری برقرار شود که کودک احساس آرامش داشته باشد. وی همچنین اعلام داشت که آرایش بیماران را نیز پیش از ورود پاک میکنند. اگر علائم بواسیر باعث آزار شما میشود و درمانهای خانگی در تسکین آن موثر نیستند، با پزشک دربارهی راهکارهای درمانی مناسب که روی بارداری تاثیر منفی ندارند صحبت کنید. ناهماهنگی های فکی نیز ممکن است باعث مشکلات در تماس دندان ها با هم و جویدن غذا شوند. کودکان کم سن و سالتر با شروع اولین معاینات پزشک، شروع به گریه و نا آرامی کرده و باعث ایجاد اختلال در روند درمانی خود میشوند. بعضی از کودکان هنگام مراجعه و اولین حضور در کلینیک دندانپزشکی به دلیل ترس و استرس رفتارهایی مانند پرخاشگری و گریه از خود بروز میدهند. پس اولین وظیفه پدر و مادر پیدا کردن یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی است که از استانداردهای لازم برخوردار بوده و محیطی مناسب برای کودکان فراهم میکند. محیط کلینیک دندانپزشکی اطفال باید مختص کودکان طراحی و فضاسازی شده باشد. والدین کودک باید بهترین دندانپزشک اطفال یعنی کسی که علاقهمند به کار با کودک است را انتخاب کنند. این به استخوان فک زمان میدهد تا بهبود یابد و به این معنی است که پروتز میتواند تناسب بهتری با ساختار فک داشته باشد.

همچنین توجه کنید که آیا دندان پزشک، با صبر و حوصله به نگرانیهای شما گوش میدهد؟ اگر بخواهیم تعریفی از دندان پزشکی زیبایی ارائه دهیم باید اینطور بگوییم . خدمات طرح لبخند با استفاده از مرقوب ترین روکش های وینر لیمنت یا کامپوزیت در کلینیک دندان پزشکی رایا ارائه می شود. اگر دندان های شیری زود کشیده شوند جابه جایی و فضای خالی ایجاد شده موجب اختلال در رویش دندان های دائمی خواهند شد. رنگهای تند و قرمز موجب ایجاد احساس ترس و خطر برای کودک میشود. افزایش هزینههای دندانپزشکی موجب نگرانی مردم در خصوص دسترسی به این خدمات میشود. تفاوت روکش های وینر و باندینگ در این است که این روکش عموما تنها در جهت زیبایی سازی دندان ها استفاده شده و نازک تر از روکش های است که توسط روش باندینگ برای جبران نقص های دندانی استفاده می شود. همچنین میانگین درصدهای قبولیهای دانشگاه سراسری با دانشگاههای آزاد و پردیس هم تفاوت دارد. کیفیت پرینت با چاپگر LCD به تراکم LCD بستگی دارد، هرچه پیکسل بیشتری داشته باشد، کیفیت چاپ هم بهتر خواهد بود. عمده ترین متریالهای زیست چاپ سه بعدی عبارتند از: رزین های دندانپزشکی و پروتز - بیوپلیمرهای فک و دندانی - متریالهای پلیمری نایلون و پلی پروپیلن - متریال فلز زیست سازگار برای ایمپلنت های دائمی.

۰ ۰

خرید لپ تاپ ارزان قیمت

لیست قیمت لپ تاپ های ارزان

لپ تاپ‌ها یکی از دسته‌بندی‌هایی هستند که تنوع قیمتی آن‌ها بسیار زیاد و شما می‌توانید با کمترین بودجه تا بودجه بسیار زیاد یک لپ تاپ مناسب نیاز خود خریداری کنید. شاید پیش خودتان تصور کنید که لپ تاپ ارزان کیفیت خوبی ندارد و احتمالا نمی‌تواند از پس کارهای مختلف بربیاید، اما در عمل این گفته به طور کامل هم صحیح نیست و گاهی خرید لپ تاپ ارزان هم می‌تواند نیاز شما را به طور کامل برآورده کند.

طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ ارزان قیمت

کیفیت ساخت هر محصولی بسته به بازه قیمتی آن سنجیده می‌‌شود و طبیعتا نمی‌توان از یک لپ تاپ ایسوس ارزان قیمت انتظار کیفیت ساخت عالی یک مدل بالارده را داشت. این حرف اما به معنای کیفیت ساخت بد مدل‌های ارزان نیست و اتفاقا این محصولات نیز به دلیل فروش زیاد و محبوبیت بالا مورد توجه شرکت‌های بزرگ هستند و طراحی و کیفیت ساخت مناسبی دارند. برای مثال لنوو در بازه قیمتی لپ تاپ‌های ارزن محصولی با درب آلومینیومی و طراحی بسیار زیبا و خوب هم دارد و نمی‌توان گفت که الزاما لپ تاپ 13 اینچ ارزان کیفیت ساخت مناسب و دوام بالایی ندارد. ایسوس و لنوو و برندهای دیگر از کیبوردهای موجود خود در مدل‌های گران‌تر برای این لپ تاپ‌ها استفاده می‌کنند و در کل می‌توان گفت که بسته به مبلغ پرداختی کیفیت خوبی را دریافت خواهید کرد.

 

خرید لپ تاپ ارزان قیمت
خرید لپ تاپ ارزان

اقلام موجود در جعبه لپ تاپ اقتصادی

فارغ از این که لپ تاپ hp ارزان بخرید یا لپ تاپی از ایسوس و لنوو و برندهای دیگر درون جعبه خود لپ تاپ دیده می‌شود و شارژر همراه با محصول. به این موارد می‌توان دفترچه راهنما را نیز اضافه کرد. البته در جعبه برخی از مدل‌های کیف و موس هم وجود دارد ولی عموما مدل‌های اقتصادی و ارزان قیمت دارای این لوازم درون جعبه نیستند و تنها با آداپتور عرضه می‌شوند.

انواع لپ تاپ ارزان

به طور کلی زمانی که بخواهید یک لپ تاپ میان‌رده یا پرچمدار خریداری کنید قطعا باید دسته بندی مورد نظر خود را بدانید و با انواع لپ تاپ آشنا باشید. در بازه قیمتی اقتصادی اما این موضوع خیلی صادق نیست؛ چرا که شما به دسته‌ بندی‌های زیادی دسترسی نخواهید داشت و مجبور هستید لپ تاپ مناسب برای کارهای روزمره خریداری کنید. در بین لپ تاپ‌های گران‌قیمت‌تر شما می‌توانید مدل‌های گیمینگ یا مدل‌هایی با نمایشگر لمسی یا حتی مدل‌هایی برای تولیدکنندگان محتوا را انتخاب کنید، اما در بین لپ تاپ 17 اینچی ارزان یا مدل‌های 15 اینچی خیلی این تنوع دیده نمی‌شود. لپ تاپ ارزان قیمتی را می‌توانیم خوب در نظر بگیریم که:

  • صفحه نمایش FHD داشته باشد. این موضوع اهمیت زیادی دارد و در صورت امکان مدل‌های HD را انتخاب نکنید؛ چرا که وضوح تصویر بسیار متفاوت است و یک لپ تاپ FHD می‌تواند محتوا را خیلی بهتر و باکیفیت‌تر به شما نمایش دهد. این مدل‌های برای انجام کارهایی مانند فوتوشاپ هم دقت رنگ مناسب‌تری دارند و برای تماشای فیلم و سریال نیز جذاب‌تر هستند.
  • توان کافی برای انجام کارهای ساده و روزمره داشته باشد. به طور کلی شما نمی‌توانید از یک لب تاپ asus ارزان انتظار داشته باشید که بازی‌های روز را اجرا کند و یا بتواند ویدئوهای 4K را ادیت کند، بلکه لپ تاپ اقتصادی باید توانایی انجام کارهای ساده با سرعت مناسب را داشته باشد. این یعنی بتواند برنامه‌های ساده مانند ورد یا اجرا کند و هنگام وب‌گردی بدون مشکل شما را همراهی کند. ترجیحا مدلی را انتخاب کنید که حافظه SSD داشته باشد و از رم 8 گیگابایتی استفاده کند. توجه داشته باشید که در بین بهترین لپ تاپ ارزان کمتر مدلی با حافظه گرافیکی مجزا یافت می‌شود.
  • تعداد و تنوع پورت کافی داشته باشد. شما قرار است گوشی، تبلت یا دوربین خود را به لپ تاپ متصل کنید و یا از سوی دیگر گاهی لپ تاپ را به تلویزیون متصل کنید تا محتوا را در پنلی بزرگ‌تر مشاهده کنید. پس به تنوع پورت‌ها و تعداد آن‌ها توجه کنید.
  • به ظرفیت باتری توجه داشته باشید. به طور کلی بسیاری از لپ تاپ‌ها شارژردهی عالی ندارند اما باید محصول مورد نظر شما حداقل 4 ساعت دوام بیاورد و اسکرین تایم داشته باشد.

قیمت لپ تاپ ارزان نو

اکثر برندهای مشهور تولیدکننده لپ تاپ در زمینه تولید مدل‌های اقتصادی نیز فعالیت دارند ولی مثلا به ندرت می‌توان لپ تاپ msi ارزان یافت کرد و برخی از برندها بیشتر به روی مدل‌های گران‌قیمت و قوی‌تر تمرکز دارند. قیمت لپ تاپ‌های اقتصادی می‌تواند مقداری متفاوت باشد و این موضوع به برند سازنده، کیفیت صفحه نمایش، اندازه نمایشگر، قدرت سخت افزاری، میزان حافظه داخلی و حافظه رم و موارد این‌چنینی بستگی دارد. برای مثال یک لپ تاپ 10 اینچ ارزان قیمت کمتری نسبت به مدل 15 اینچی دارد و با بودجه کمتری می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

خرید لپ تاپ اقتصادی

در این صفحه همه لپ تاپ‌های اقتصادی موجود در تکنولایف جمع آوری شده‌اند تا شما بسیار ساده‌تر بتوانید مدل‌های را بررسی کنید و قیمت لپ تاپ ارزان acer، ایسوس یا لنوو را مشاهده کنید. پس از بررسی مدل‌ها و قیمت‌ها به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. تمامی لپ تاپ‌های موجود در تکنولایف به صورت نو هستند و با ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رسند و شما با خیالی آسوده می‌توانید بدون نیاز به خروج از خانه خرید خود را انجام دهید.

۰ ۰

خرید لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، یکی از لپ تاپ های پر قدرت موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید که به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. شرکت اچ پی این دستگاه را با کانفیگ های متنوعی روانه بازار کرده است.

استفاده از پردازنده های فوق العاده قوی همراه با گرافیک مجزای Quadro و Radeon Pro به این دستگاه اجازه داده تا برای انجام پردازش های گرافیکی سنگین هم مورد استفاده قرار گیرد. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین کاربرد های این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • طراحی گرافیک
  • برنامه نویسی
  • اجرای نرم افزار های مهندسی
  • اجرای بازی های مختلف
  • ترید
  • انجام فعالیت های دانشجویی و روزمره

پس اگر شما هم به دنبال یک دستگاه پر قدرت و با کیفیت هستید، خرید لپ تاپ HP ZBook 15 G5 می تواند نتایج مطلوبی را برایتان به همراه داشته باشد. 

طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5

بیایید تا کارمان را با بررسی طراحی لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 شروع کنیم. بر خلاف سایر دستگاه های تولید شده توسط شرکت اچ پی، این لپ تاپ دارای ظاهر خیلی جذابی نمی باشد.

شرکت اچ پی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هم یک طراحی ارزان را مورد استفاده قرار دهد و هم این کالا را جذاب نماید. اما متاسفانه تلاش های این شرکت بی نتیجه بوده و از نظر طراحی ظاهری، این دستگاه حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

 

اگر از انتخاب رنگ نامناسب و طراحی نسبتا ضعیف گذر کنیم، بدنه این کالا و سنسور های قرار گرفته روی آن حرف های زیادی برای گفتن دارند. لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5  از یک سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت اطلاعات استفاده کرده است.

قرار گرفتن اسپیکر در قسمت بالایی کیبورد به این دستگاه اجازه داده تا کیفیت پخش صدای مطلوبی به کاربر بدهد. وزن این دستگاه حدودا برابر با 5 پوند می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه های مخصوص پردازش سنگین تولید شده توسط شرکت اچ پی، لپ تاپ HP ZBook 15 G5 ابعاد بزرگ و مناسبی دارد.

خرید لپ تاپ دست دوم
قیمت لپ تاپ دست دوم

کیبورد و تاچ پد این دستگاه

یکی از مهم ترین نقاط قوت لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 به کیبوردش اشاره دارد. استفاده از یک کیبورد جذاب، راحت و با کیفیت باعث شده تا کاربران احساس خوبی نسبت به این دستگاه داشته باشند.کیفیت متریال به کار رفته در طراحی این کیبورد قدرت عملکردی آن را چند برابر کرده است.

گفته می شود که دکمه های این کیبورد قدرت تحمل کردن میلیون ها کلیک را در خود جای داده اند. زمانی که شما انگشت های خود را روی این کیبورد قرار دهید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. فاصله بین دکمه ها به درستی تنظیم شده و با استفاده از آن شما می توانید نسبت به تایپ سریع هم اقدام نمایید.

 

خیلی از لپ تاپ های موجود در بازار، محدوده Keypad را در خود جای نداده اند! خوشبختانه این مسئله برای لپ تاپ HP ZBook 15 G5 صادق نیست. این دستگاه کیبورد کامل داشته و می تواند برای انجام فعالیت های حسابداری هم مورد استفاده قرار گیرد.

بک لایت به کار رفته در پشت صحنه این کیبورد از نوع سفید بوده و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن لامپ، در شب نسبت به تایپ اقدام نمایید.

کیبورد فوق العاده لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک عدد Pointing Stick را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار، شما خیلی سریع تر می توانید نسبت به انتقال Pointer در محیط سیستم عامل اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که کیبورد به کار رفته در طراحی این دستگاه برای فشرده شدن به 70 گرم وزن نیاز دارند. این عدد کمی از میانگین 60 گرمی بالا تر است.

 

نمایشگر لپ تاپ HP ZBook 15 G5

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با یک صفحه نمایش فوق العاده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که شرکت اچ پی صفحه نمایش های متنوعی را برای طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار داده است. همه مدل های این دستگاه، صفحه نمایش 15.6 اینچی دارند. تفاوت آنها میان نوع پردازش رنگ، تکنولوژی ایجاد تصویر و رزولوشن است.

البته که یک سری ویژگی های مشترک هم میان نمایشگر های به کار رفته در ساخت  لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5  مشاهده می شود. مثلا همه آنها از یک لایه محافظتی استفاده کرده و با تکنولوژی Anti-Glare روانه بازار می شوند.

شما می توانید این دستگاه را همراه با دو صفحه نمایش اصلی یعنی مدل های 1080 و 4K تهیه کنید. مسلما خرید لپ تاپ هایی که کیفیت 4K دارند، قیمت روز لپ تاپ مهندسی اچ پی را افزایش می دهد. جدا از این مسئله، استفاده از تکنولوژی IPS در ساخت نمایشگر های این لپ تاپ باعث شده تا کیفیت رنگ های نمایش داده شده بالا رود.

این دستگاه صفحه نمایش تاچ نیز در بازار دارد که از قلم نیز پشتیبانی می کند. 

 

نرم افزار

دیگر مسئله ای که برای خرید لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 شما باید به آن توجه داشته باشید، نرم افزار است. استفاده از سخت افزار مناسب به این دستگاه اجازه داده تا اکثر نرم افزار های به روز دنیای مهندسی را اجرا کند. لازم به ذکر است که کاربران برای اجرای بازی های به روز هم مشکلی نخواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با سیستم عامل ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد. البته که هیچ محدودیتی برای تعویض سیستم عامل این دستگاه وجود ندارد. شما می توانید نسبت به نصب ویندوز های 7، 10، 11 و توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس روی این دستگاه اقدام نمایید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5

همانطور که گفتیم، لپ تاپ اچ پی ZBook 15 G5 همراه با کانفیگ های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این کانفیگ ها، یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده اند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین پردازنده های به کار رفته در این دستگاه را مشاهده نمایید.

  • Intel Core i5-8300H
  • Intel Core i5-8400H
  • Intel Core i7-8750H
  • Intel Xeon E-2176M
  • Intel Core i7-8850H
  • Intel Xeon E-2186M

استفاده از تکنولوژی VPro، به این دستگاه اجازه داده تا برای مجازی سازی هم مورد استفاده قرار گیرد. جدا از این مسئله، میزان رم اولیه به کار رفته در ساخت این دستگاه برابر با 16 گیگابایت است. البته، شما می توانید مدل های 32 گیگابایتی را نیز تهیه کنید.

پردازنده این لپ تاپ فوق العاده به آن اجازه داده است تا حداکثر از 64 گیگابایت رم استفاده کند. خیلی از افراد مشخصات سخت افزاری این دستگاه را با مشخصات hp zbook 15 g4 مقایسه می کنند. مسلما دستگاه های G4، نسل قبلی این لپ تاپ به حساب آمده و قدرتشان به اندازه این محصول نیست.

 

پورت ها

استفاده از پورت های متنوع به لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5 اجازه داده تا خیلی راحت تر با لوازم جانبی مختلف ارتباط برقرار کند. به صورت کلی، این دستگاه 4 عدد پورت یو اس بی 3 را در خود جای داده است.

استفاده از تکنولوژی یو اس بی 3 در طراحی و ساخت این دستگاه باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات میان هارد های مجزا و هارد داخلی دستگاه چند برابر شود.جدا از این مسئله، یکی از این پورت ها همیشه روشن بوده و شما می توانید آن را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مورد استفاده قرار دهید.

 

در قسمت سمت چپ لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G5، شما می توانید پورت های اینترنت، یو اس بی 3 در حال شارژ، یو اس بی 3 عادی و قفل امنیتی را مشاهده نمایید.

 

سمت راست لپ تاپ اچ پی زدبوک 15 G5، حاوی یک پورت HDMI 2، تاندربولت 3، ورودی میکروفون و هدفون، پاور و دو عدد یو اس بی 3 است. جالب است بدانید که در برخی از مدل های این دستگاه دو درگاه Type-C را برای شارژ کردن مورد استفاده قرار داده اند.

 

در قسمت پشتی این لپ تاپ با کیفیت، هیچ پورتی قرار نگرفته است. شرکت اچ پی این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده تا از قسمت پشتی فقط باد فن خارج شود.

 

باتری لپ تاپ اچ پی زدبوک G5 15

باتری، یکی از فاکتور های پر اهمیتی به حساب می آید که روند خرید لپ تاپ را تحت تاثیر خود قرار می دهد. شما باید به دنبال لپ تاپ هایی باشید که باتری پر قدرتی را نیز در خود جای داده اند.. شرکت اچ پی یک باتری فوق العاده قوی را برای طراحی این محصول به کار گرفته است.

همچون لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G6، باتری این دستگاه از نوع داخلی بوده و کاربران به راحتی نمی توانند نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. باتری 4 سلولی پلیمری زد بوک 15 G5،به این دستگاه اجازه داده تا برای چندین ساعت متوالی روشن بماند.

 

باتری به کار رفته در این دستگاه 90 Whr ظرفیت دارد. شما می توانید بین 4 تا 7 ساعت این دستگاه را برای فعالیت های ساده مورد استفاده قرار دهید.

۰ ۰

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ در با ساخت تلویزیون سامسونگ 4k  سری 7و 8  توانست حجم زیادی از فروش تلویزیون رو به خودش اختصاص بده.همچنین با ارتقای کیفیت تصویر تلویزیون های qled خودش  فروش این محصولات رو نیز چند برابر کرد.و در  سال 2019-2020 به پر فروش ترین برند تلویزیون حتی بیشتر از تلویزیون ال جی و تلویزیون سونی در تبدیل شد.

قیمت تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ در سال 2019 قیمت های کاملا متفاوت  در سری های مختلف دارند.برای مثال در سری های 7 از سال 2019  واقعا قیمتهای باور نکردنی ارائه میشن ولی در تلویزیون ها سری 8 و 9 قیمتها تا حد زیادی بالا میروند.

اما در سال 2020 این برند با سیاست صحیح و قیمت تلویزیون های سری 7 و سری 8 را بسیار نزدیک به هم به فروش رساند و همین موضوع باعث شد که در این سال هم همانند سال 2019 از سایر برندهای دیگر پیشی بگیرد و در سلام بابا این دو سری از تلویزیون سامسونگ سهم بسیار بالای از بازار تلویزیون را به خود اختصاص بدهند.

کیفیت تلویزیون سامسونگ

معمولاً تلویزیون‌های سامسونگ از کیفیت تصویر بسیار خوبی با رنگ‌های بسیار اشباع و رنگ سیاه عمیق برخوردار هستند. تأخیر ورودی آنها طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است تا تقریباً برابر با مانیتورها باشند ، و بسیاری از مدل‌ها اکنون نرخ تازه سازی متغیر FreeSync را پشتیبانی می‌کنند که میزان تاری در هنگام بازی را کاهش می‌دهد. فناوری ارتقاء کیفیت تصویر در این تلویزیون‌ها محتوای با کیفیت پایین را تقریباً در حد کیفیت 4k نمایش می‌دهد و سیستم عامل Tizen آنها کاربر پسند است و تعداد زیادی برنامه از طریق فروشگاه ان در دسترس است.

تلویزیون سامسونگ 55QN85C
 
تلویزیون سامسونگ 55S90C

 

تلویزیون سامسونگ اسمارت : تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل تایزن بهره میبرند تایزن یک سیستم‌عامل ازاد و با متن‌ باز برای تلفن همراهه که بر اساس سیستم عامل لینوکس نوشته شده . این محصول توسط بنیاد لینوکس پشتیبانی میشه و توسط انجمن تایزن ارائه شده‌. تایزن از سیستم عامل سکوی لینوکس سامسونگ (SLP) ساخته شده‌ .که با استفاده از این سیستم عامل شما میتوانید از امکانات همچون اتصال به اینترنت و اتصال به موبایل بهره ببرید.

 

امکانات تلویزیون سامسونگ 2020

تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 یک تغیر اساسی داشتند که اینجا به ان اشاره ای خواهیم کرد.تکنولژی کریستال یک تکنولوژی جدید در تلویزیون های 2020 سامسونگ است که با بهره مندی از این تکنولژی کیفیت تصاویر را بر خلاف مدلهای قبلی طبیعی و جذاب تر کرده است و با توجه به اینکه میزان روشنایی در تلویزیون های 2020 به نسبت 2019 کاهش یافته ولی به همان میزان لذت نمایش تصاویر طبیعی را به کاربر خواهد داد.

۰ ۰