آرشیو شهریور ماه 1401

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی انواع روکش دندان شیری و فضا نگهدارنده متحرک

مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی سامان را بشناسیم. در بیمه دندانپزشکی، بیمه شدگان می توانند در مراکز درمانی طرف قراداد بیمه گر خود نسبت به انجام امور درمانی خود اقدام کرده که در اینصورت تا سقف تعهدات بیمه تکمیلی خود هزینهای توسط بیمه شده پرداخت نخواهد شد. انواع روکش دندان شیری بیمه تکمیلی دندانپزشکی، محدودیتی در انتخاب پزشک یا مراکز دندانپزشکی شبانه روزی ندارد و بیمه شده می تواند به هر کدام از آنها مراجعه نموده و امور درمانی خود را انجام دهد. کارت تخفیف دندانپزشکی عموما ۲۰ الی ۵۰ درصد هزینه دندانپزشکی را کاهش می دهد. پاسخ سوالات بیمه درمان تکمیلی خود را در اینجا بخوانید. کارت تخفیف دندانپزشکی، یک سوال بزرگ را در ذهن مشتری ایجاد می نماید… مقالات مرتبط: بهترین بیمه تکمیلی زایمان کدام است؟ افرادی که از کارت تخفیف دندانپزشکی استفاده می کنند، می بایست صرفا به مراکز طرف قرارداد آن شرکت مراجعه نمایند، زیرا تفاهم نامه منعقد شده جهت معرفی مشتری دلیل ارائه تخفیف به ایشان می باشد. چرا بیمه تکمیلی دندانپزشکی بهتر است؟ مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی آزمایش خون را بشناسیم. بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی را از کجا بخریم؟ مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی سامان را بشناسیم. مقالات مرتبط: تفاوت یمه تکمیلی سامان با بیمه تکمیلی تعاون را بشناسیم. برای مشاهده لیست دندانپزشکها و کلینیکهای دندانپزشکی، بر روی لینک ذیل کلیک نمایید. مقالات مرتبط: بیمه تکمیلی دندانپزشکی را بشناسیم. بسیاری از افراد علاوه بر موضوع درمانی به زیبایی دندان که رایجترین آنها ایمپلنت، ارتودنسی و لمینیت می باشند نیز علاقمند بوده و انجام آن نیز زمان بسیار بیشتری را می طلبد.

  1. بیولوژی دهان
  2. انجام جراحی های بسیار ساده در حوزه دهان و دندان
  3. خرابی کلید های پنوماتیک
  4. تعرفه های دندانپزشکی
  5. ویزیت اولیه و دادن مشاوره های کافی و لازم برای بیمار
  6. جنبه درمانی ایمپلنت حفظ بافت استخوانی است
  7. داشتن رفتار مناسب

تجهیزاتی قابل حمل و با قابلیت های خاص هستند و امکان استفاده از آنها در شرایط مختلف وجود خواهد داشت. در اکثر موارد اینگونه تجهیزات کم حجم و در ابعاد کوچک ساخته می شوند، شاید این باور وجود داشته باشد که کارائی و راندمان آنها کم بوده و عملا در بسیاری از موارد هیچ کاربرد خاصی ندارند. در حالیکه استفاده کنندگان از این تجهیزات، هیچ گونه کمبودی را در هنگام کار با این دستگاه ها احساس نمی کنند. تجهیزات دندانپزشکی پرتابل به سادگی باز شده و آماده برای کار می شوند . در پایان کار نیز به همان سادگی جمع شده و جهت استفاده مجدد، از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال می یابند. توسط این تجهیزات می توان در مدت زمان کمی، یک اتاق ساده و معمولی را به یک محیط مناسب و حرفه ای برای دندانپزشک تبدیل نمود. انتخاب انواع مختلف و سطح دسترسی به امکانات بیشتر در اختیار دندانپزشک بوده و متناسب با نیاز کاری خود، می تواند یک مجموعه مناسب را تهیه نماید.

در لیست زیر و برای معرفی بهترین دندانپزشکان، فاکتورهای مختلفی چون تجهیزات مدرن کلینیک دندانپزشکی، نظر مراجعه کنندگان در مورد پزشک مورد نظر و هزینه خدمات در مقایسه با عرف هزینه ها را در نظر گرفته ایم. فضا نگهدارنده متحرک علاوه بر آن، برخورد دندانپزشک و کارکنان کلینیک با مراجعه کنندگان نیز، به عنوان یکی از شاخص های مقایسه مورد بررسی قرار گرفته است. خدمات: ایمپلنت های دندانی، اصلاح طرح لبخند، لامینیت سرامیکی و کامپوزیتی، روکش دندان، بلیچینگ و … بالاترین کیفیت درمانهای ایمپلنت با بکارگیری بهترین مواد و تجهیزات در محیطی آرام و دلنشین. خدمات: ایمپلنتهای دندانی، جراحی دندانهای نهفته، پیوند استخوان و سینوس فکی، جراحیهای افزایش طول تاج و زیبایی لثه به منظور اصلاح طرح لبخند، لامینیتهای سرامیکی و کامپوزیتی و… دکتر پور اقدم از دندانپزشکان معروف تهران در حوزه جراحی های ایمپلنت و لثه هستند. این دندانپزشک موفق با تکیه بر تجربه و تخصص خود توانسته نظر بیماران را به خود جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک های تهران شناخته شود.

بنا بر گزارش والدین، کودک با ظاهر دهان خود مشکل داشته و در مدرسه از خندیدن و صحبت کردن امتناع می کرد. همچنین به دلیل کمبود بزاق، سختی در جویدن و بلع گزارش شد. کودک به علت فقدان غدد عرق، دچار مشکل تعریق بود و عدم تحمل گرما و افزایش دمای بدن به طور مکرر گزارش می کرد. ابتدا فهرستی از مشکلات دندانی کودک تهیه شد. در طرح درمان این کودک، ابتدا درمان اورژانس دندان های دارای آبسه و عفونت انجام شد. با توجه به استرس بالای کودک و امکان بالارفتن شدید دمای بدن به دنبال اضطراب شدید، درمان تحت آرامبخشی خوراکی با سوسپانسیون هیدروکسی زین10 میلی گرم در 5 میلی لیتر (داروپخش، ایران) با دوز 1mg/kg انجام شد. دندان های D راست فک بالا و D چپ فک پایین به علت حضور رادیولوسنسی در ناحیه فورکا و تخریب ژنرالیزه خارج شدند. دندان D چپ فک بالا به علت حضور التهاب داخل کانال ها، تحت درمان پالپکتومی قرار گرفت و به علت تخریب پالپی با روکش استیل زنگ نزن (3M Unitek, U.S.A) بازسازی شد.

امروزه در کشور ایران فرصتهای شغلی برای دندانپزشکان جوان به دو دلیل عمده محدودتر شده است که یکی از این دلایل پیشرفت بهداشت در کشور ایران است است. یعنی خوشبختانه کشور ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان در جهت پیشگیری و اهداف بهداشتی حرکت کرده و بسیاری از بیماریها را مهار و کنترل کرده است. در نتیجه مردم کمتر به پزشکان و دندانپزشکان مراجعه میکنند. از سوی دیگر در چند سال اخیر رشد پزشکان و دندانپزشکان نسبت به نرخ رشد جمعیت افزایش یافته است. برای مثال اگر تا ۲۰ سال قبل به ازای هر ۲۵ هزار نفر یک دندانپزشک وجود داشت حال به ازای هر ۵ یا ۶ هزار نفر یک دندانپزشک وجود دارد. البته ذکر عوامل فوق به معنای آن نیست که هیچ فرصت شغلی برای دندانپزشکان جوان وجود ندارد بلکه در بسیاری از شهرستانهای کشور، ایران هنوز شاهد کمبود دندانپزشک هستیم. یعنی در حالی که در بعضی از نقاط کشور به ازای هر ۲ هزار نفر یک دندانپزشک داریم، در نقاط محروم کشورمان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر یک دندانپزشک وجود دارد.

دندان های دائمی (permanent teeth ): دندانهایی که جایگزین دندانهای شیری می شوند . معمولا ۳۲ دندان دائمی در یک دوره دندانی کامل وجود دارد. دهان خشک (dry mouth ): شرایطی که در آن جریان بزاق کاهش مییابد و بزاق کافی برای مرطوب نگه داشتن دهان وجود ندارد. رابر دم (rubber dam ): وسیله ای از جنس لاتکس نرم یا ورقه وینیلی که برای ایجاد جداسازی یک یا چند دندان از آلودگی مایعات دهانی مورد استفاده قرار میگیرد. فیشور سیلانت کودکان همچنین سبب می شود وسایل حین کار به داخل حلق وارد نشوند . رادیوگرافی(radiographic): پَرتونِگاری یا رادیوگرافی شیوه بررسی بدن با تاباندن پرتوهای ایکس بر آن و تولید تصویرهایی بر روی کلیشه یا پردههای حساس را گویند. رادیوگرافی اکلوزال (occlusal X-rays ) : تصویر رادیوگرافی که نشاندهنده تکامل و موقعیت کامل دندان ها است. هر تصویر کل قوس دندانی را در فک بالا و پایین نشان میدهد. رادیوگرافی پانورامیک (panoramic X-ray ) : نوعی رادیوگرافی اشعه X که نمایش دو بعدی تمام دندانها را در دهان بر عهده دارند .

رکنا:تحقیقات نشان می دهد استفاده از دهانشویه در حفظ سلامت بهداشت دهان و دندان موثر است. نتایج پژوهشی که توسط محققان ایرانی انجامشده، نشان میدهد که دهان­شویه کلرهگزیدین ازلحاظ کاهش پلاک دندانی بهتر از دهان­شویه نعناع عمل میکند. اما دهان­شویه نعناع نیز خصوصیاتی منحصربهفرد دارد که نمیتوان چشم بر آنها بست. پلاک دندانی یک مشکل همگانی است که بدون استثنا در همه افراد وجود دارد. ازآنجاکه روشهای مکانیکی مانند مسواک زدن برای مهار پلاک، دارای محدودیتهایی است، روش­های شیمیایی مانند استفاده از دهان­شویه می­تواند راهکار کمکی مؤثری در این خصوص باشد. بیشترین دهان­شویههایی که سال­هاست به کار می­رود و بهعنوان استاندارد طلایی موردقبول واقعشده، مادهای به نام «کلرهگزیدین» است. اما با توجه به عوارض جانبی این ماده مانند تغییر در حس چشایی، بیحسی زبان، بوی نامطبوع و مواردی دیگر، محققان اغلب به دنبال جانشینی کم عارضه برای آن هستند. محققان فوق به دنبال پاسخ این سوال بودهاند که آیا نعناع بهتنهایی قادر به برداشت پلاک میکروبی است یا خیر و اینکه آیا میتوان با بهکارگیری آن از عوارض کلرهگزیدین کاست؟ جهت انجام این پژوهش تعداد 25 دانشجوی سال آخر رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران انتخاب شده و ابتدا میزان پلاک و رنگیزه اولیه دندان­های آنها ثبت شد. سپس داوطلبان تحت جرم­گیری قرار گرفته و بروساژ هر دو فک آنها انجام شد. در این تحقیق از دو نوع دهان­شویه نعناع دوصدم درصد و کلرهگزیدین دودهم درصد استفاده شد. شرکتکنندگان به دو گروه تقسیم شدند و هرکدام از دهانشویهها به یک گروه داده شد. سپس از آنها خواسته شد که به مدت 4 هفته دو بار در روز (صبح و شب) و هر بار 10 میلی­لیتر دهان­شویه را به مدت 30 ثانیه در دهان خود بچرخانند و بیرون بریزند. پس از پایان دوره آزمایش نیز، پلاک، رنگیزه و شاخصهای مربوطه در شرکتکنندگان اندازه­گیری شد. بعدازاین، دادههای بهدستآمده از شرکتکنندگان پس از طی سایر مراحل آزمایشی، جمعآوری شد و مورد تجزیهوتحلیل آماری قرار گرفت.

کلینیک های دندان پزشکی در همه جای دنیا تلاش میکنند تا کنار روش ها و متد های تخصصی ، محیط ظاهری را هم برای بیمار ایده آل سازی کنند تا از اظطراب و استرس بیمار بکاهند . در دندان پزشکی کودکان این مسئله اهمیت بارزی دارد . اتاق انتظار : اگر میخواهید مطب دندانپزشکی خود را دوستانه تر کنید ، اتاق انتظار محل مناسب برای شروع است . یک منطقه بازی ایمن که در آن کودکان می توانند رنگ آمیزی کنند ، بسازند و کتاب بخوانند در حالی که منتظر نوبت خود در صندلی دندان پزشک هستند ، به اتاق انتظار اضافه کنید . قفسه جایزه : چه کسی دوست ندارد پاداش برای یک کار خوب بگیرد ؟ اکثر کودکان به خوبی می دانند که اگر با پزشک هنگام معاینه کردن دندان هاشان همکاری کنند ، جایزه ویژه ای به دست خواهند آورد . گذر زمان : حتی حساس ترین والدین هم می دانند که تلویزیون در شرایط خاص مفید است . گاهی اوقات ، به نظر می رسد که هیچ چیز مانند یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه ، آرامش به همراه نداشته باشد . در حالی که دندان پزشک ، دندان ها را معاینه می کند ، مانیتور ها را در هر دو اتاق انتظار و محل کار پزشک نصب کنید تا کودکان را سرگرم کند . حرف آخر ؛ برای اینکه محیط دندان پزشکی کودکان برای کودک راحت و استاندارد باشد رعایت مواردی که در بالا گفته شد بسیار با اهمیت است . کلینک تخصصی دندان پزشکی راگا دنتال با اطمینان از اینکه کودکان در کنار والدینشان از خدمات بهداشتی و سلامتی جهت بهبود سلامت دهان و دندان خود ،با حضور در محیطی که استرس را کاهش داده لذت خواهند برد .

سپس یک دندانپزشک ترمیمی ادامه کار را به عهده می گیرد. این فرد معمولا یک دندانپزشک عمومی یا متخصص پروتز است. دندانپزشک ترمیمی روکش، بریج و یا دندان مصنوعی را روی ایمپلنت قرار می دهد. اولین گام برای انجام درمان تعیین قرار با یکی از این افراد برای معاینه است. در صورتی که شما برای این نوع درمان مناسب باشید، وی روند کار را با دیگر اعضای تیم هماهنگ می کند. https://heravi-dental.ir/ معاینه اولیه شامل معاینه دهان و دندان و بررسی کامل سابقه پزشکی و دندان پزشکی شما است. از فک شما عکس برداری می شود. همچنین ممکن است، دندان پزشک درخواست اسکن توموگرافی کامپیوتری نیز بدهد. این روش اطلاعاتی را در مورد استخوان فک شما، شکل آن و محل اعصاب و سینوس ها در اختیار پزشک قرار می دهد. در نهایت، شما و دندانپزشک در مورد گزینه های موجود، هزینه های آن و عوارض احتمالی صحبت خواهید کرد. سپس دندانپزشک برنامه ای را تعیین می کند که مطابق با نیازها و خواسته های شما است.

۰ ۰

رنگ مناسب اتاق مستر در انواع طراحی داخلی ساختمان

مبل ها از نظر طراحی و مدل در انواع طرح های اسپرت ال, مدرن و کلاسیک و … در بازار موجود هستند و شما می توانید طرح مبلمان منزل تان را بر اساس دکوراسیون و محل قرار گرفتن مبل ها در منزل انتخاب کنید. در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل مبلمان اسپرت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که انتخاب رنگ آن ها بستگی به رنگ دکوراسیون منزل تان داردرنگ مناسب اتاق مستر  مدل مبلمان و نحوه چیدمان مبلمان در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تاثیر گذار هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود طرح مبلمان مناسبی را خریداری کنید. در این بخش تصاویری از مبلمان اسپرت 2018 با طراحی های شیک و باکلاس را ملاحظه خواهید کرد. مبلمان های اسپرت انتخاب بیشتر عروس خانم های ایرانی هستند که در طرح های فانتزی و کلاسیک وجود دارند و انتخاب آن ها بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل تان دارد. کوسن های مبلمان را دست کم نگیرید کوسن ها نمای ویژه ای به مبلمان میبخشند و باعث زیباتر جلوه دادن مبلمان میشوند.

طراحی داخلی هند عمیقا در فرهنگ و تاریخ این کشور ریشه دارد و غنی از منسوجات و مبلمانی دست ساز و منحصر به فرد است. با الهام گرفتن از این سبک اصیل و پر نقش و نگار میتوانید در خانههای مدرن امروزی نیز حال و هوای سبک هندی را حفظ کنید. رنگهای نارنجی، صورتی و قرمز و ترکیب آنها با سبز یشمی، آبی و طلایی از بارزترین نشانههای این سبک است. طاقهای نیم دایره، استفاده از موزائیک بر دیوار، نواره، آب نما، سونا و استخر و تبدیل نقاشی دیواری به کاغذ دیواری از رنگ خصوصیات معماری این سبک دکوراسیون داخلی هستند. یکی از ویژگیهای هنر روم باستان استفاده بجا از تزئینات و مجسمه سازی است. ابداع استفاده از سردیس بجای مجسمه کامل در این دوران بروز کرد. رنگ برتر در معماری یونان باستان سفید و آبی است. از خصوصیات سبک مدرن یونانی استفاده زیاد از نور طبیعی است. در مبلمان به سبک رومی تأکید بر استفاده مختصر از مبل و صندلی است و بیشتر از تزئیناتی مثل موزائیکها و نقاشیهای دیواری و پارچههای منقوش و اشیاء دکوراتیو استفاده میکنند.

وقتی پرده ها را در خانه کنار می زنیم، بالکن ها جزئی از فضا هستند، که در بیشتر موارد، مورد بی مهری قرار گرفته و گاهی به انباری تبدیل میشود. با طراحی بالکن زیبا می توان جلوهگری اتاق یا نشیمن را افزایش داده و جان تازه ای به فضا داد. بالکن را به شیوه های مختلفی می توان با گیاهان آراسته کرد. از گیاهان رونده در گوشهی بالکن استفاده کنید تا دیوار و نرده ها را پوشش دهد. باکسهای گل را روی نرده یا لبه بالکن قرار دهید. براینکار، باید از قبل، حتما جای گلدان را ثابت کنید تا خطر پرتاب از ارتفاع از بین برود. اگر فضای بزرگتری دارید برای دیزاین بالکن، از شلف یا استندهای دکوراتیو برای گذاشتن گلدان ها استفاده کنید. نصب قفسه های مختلف، با توجه به دکوراسیون بالکن، طراحی میشود و بسیار هیجان انگیز است. از ایده تصاویر استفاده کنید و تزیین تراس زیبا را در اولویت قرار دهید.

مکان یابی میز اداری. نحوه چیدمان مبلمان اداری. میزهای قابل تنظیم در فضای اداری. طراحی منحصر به فرد با ترکیب مبلمان اداری. ایجاد طرحی سنتی در فضای اداری. طراحی قفسه بندی در فضای اداری. استفاده از میز شیشه ای در فضای اداری. سبک صنعتی در فضای اداری. طراحی فضای اداری در فضای باز. مبلمان نشیمن در فضای اداری. اتاق جلسات در فضای اداری. هویت بخشیدن به فضاهای شهری، علاوه برویژگی فرم وطرز قرارگیری ساختمانهای اطراف، به چگونگی استقرارو کیفیت مبلمان شهری نیزبستگی دارد. زیبا سازی یکی ازعوامل مهم مبلمان شهری است. با طراحی مناسب و به کارگیری متناسب با محیط از بخشهایی از شهر که به آن فضاهای شهری می گوئیم. فضاهائی همچون فضای سبز، پارک ها، میادین، پیاده روها، مراکز تجاری و … تاثیرزیادی بر کیفیت زندگی شهربر جای میگذارد. دراین تحقیق سعی شده است به بررسی وتحلیل عناصروتجهیزاتی که نقش بسیاراساسی درهویت بخشی به فضا دارند مورد بررسی قرارگیرد. از دیدگاه طراحان، انتخاب وطراحی مناسب مبلمان شهری و دکوراسیون مبلمان شهری، حفظ هویت مکان ونمود بیشتر آنرا ممکن میسازد.

همیشه سعی کنید رنگ پرده های اتاق را ملاک تعیین رنگ مبل در نظر بگیرید نه دیوارها را! یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن خانه های شیک و مرتب، مبلمان با روکش تک رنگ می باشد. در این شرایط با توجه به سایر رنگ های موجود در طراحی دکوراسیون منزل می توانید از کوسن های رنگی استفاده کنید تا هارمونی خوبی را بوجود آورید. با توجه به اینکه مبلمان را در چه فضایی می خواهید قرار دهید و میزان بزرگ و کوچکی محیط آن به چه صورت است باید گزینه های مختلفی را بررسی کنید. به عنوان مثال خرید مبلمان سلطنتی برای فضاهای کوچک گزینه خوبی نخواهند بود و به جای آن بهتر است از مبلمان های راحتی تخت خوابشو استفاده کنید. علاوه بر ابعاد مبلمان، بهتر است تعداد را در حین انتخاب مبلمان خانه در نظر داشته باشید. تعداد یکی از مهم ترین فاکتورها در راهنمای خرید مبلمان منزل می باشد و قطعا برای خانه های کوچک بهتر است بجای مبلمان هفت نفره، نیم ست انتخاب کنید.

این متریال به علت تولید از تراشههای چوب و پلاستیک فشرده از ظاهری شبیه به چوب طبیعی اما با کیفیت بسیار بالا برخوردار است. وجود پلاستیک در روند تولید این محصول باعث شده تا چوب پلاست متریالی مختص فضای باز و بیرونی باشد. با مجاورت در برابر هوای آزاد یا عوامل فیزیکی- محیطی مانند: باد و باران، گرما و سرما، حشرات و موریانه کاملا مستحکم و مقاوم باشد. چوب پلاست همچنین متریالی چند منظوره است. یعنی در زمینههای متعدد کاربرد دارد. این محصول با برخورداری از سطح مقاطع مختلف این امکان را به شما میدهد تا سقف، کف، دیوار، نرده و حتی مبلمان فضای باز را طراحی و اجرا کنید. بنابراین با کاربرد دو یا چند عنصر اساسی در دکوراسیون بالکن با استفاده از پروفیل چوب پلاست، میتوانید یکپارچگی خاصی در این محیط ایجاد کنید. در این بخش به طور کلی درباره استفاده از این متریال برای دکوراسیون و تغییر بالکن صحبت خواهیم کرد. امروزه کاربرد محصولات دوستدار محیط زیست بسیار مورد توجه معماران و همینطور طراحان است. استقبال از معماری پایدار باعث شده تا سازندگان به سمت متریالهایی که به طبیعت آسیبی وارد نمیکنند، کشیده شوند. خوشبختانه باید بگوییم پروفیل چوب پلاست نیز محصولی دوستدار محیط زیست است. به طور کلی مشاهده میشود که بالکنها معمولاً از انواع مصالح سنتی یعنی شیشه گرفته تا آلیاژهای گران قیمت ساخته میشوند. انواع طراحی داخلی ساختمان اما آنچه که باید مشاهده شود، این است که برای حفظ استاندارد و همچنین کلاس، نیازی به گران بودن نیست. مناسبترین، ارزانترین و باکلاسترین رویکرد برای ساخت بالکن، استفاده از چوب پلاست است که یکی دیگر از منابع چوب طبیعی یا در یک مفهوم کلی مترادف چوب است.

طراحی مکان آشپزخانه ابتدا بر عهده مهندس معمار و طراحی دکوراسیون داخلی آن بر عهده طراح داخلی منزل می باشد. طراحی داخلی آشپزخانه به دو سبک مدرن و کلاسیک صورت می گیرد در آشپزخانه های بزرگ با توجه به سلیقه افراد می توان از سبک مدرن یا کلاسیک استفاده کرد. اما در آشپزخانه های کوچک اگر از سبک مدرن استفاده شود بهتر است .زیرا در سبک مدرن با توجه به طراحی و استفاده از رنگهای روشن و مات جلوه بزرگتری به این فضا خواهد بخشید. سبک طراحی آشپزخانه شما به هر سبکی باشد کابینت مهمترین المان در طراحی است که برای انتخاب آن باید با دقت عمل کرد. برای طراحی آشپزخانه اولین و مهم ترین جز انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است. با انتخاب یک رنگ متناسب با دکور داخلی برای کابینت می توان گفت نصف بیشتر راه را برای زیبایی منزل خود رفته اید. پس ازانتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت ها نوبت به خرید وسایل و اجزای دیگر آشپزخانه همچون یخچال، گاز و میز و صندلی و … می رسد. این وسایل را باید با توجه به کاربردی بودن و هزینه ای که مد نظر شماست انتخاب کرد. چیدمان هر کدام از این وسایل نیز نیاز به دقت و بررسی دارد. در ادامه به چند نکته در مورد چیدمان لوازم و وسایل داخل کابینت اشاره می کنیم. برای چیدن کابینت ها سعی کنید وسایلی که بیشتر استفاده می کنید را دم دست و داخل کابینت های کنار سینک و گاز جا دهید. بر روی کابینت ها هم می توانید وسایلی مانند چرخ گوشت و قهوه ساز و یا وسایلی که بیشتر استفاده می کنید قرار دهید. اما حواستان باشد که روی کابینت ها ، زیادی شلوغ نشود. زیرا در آشپزخانه های مدرن امروزی که از سالن پذیرایی به آشپزخانه دید دارد آشفتگی و نامرتب بودن آشپزخانه حس خوبی به افراد نمی دهد.

شما میتوانید از کریستالها، آینه، اشکال تاریخی و مجسمههای هنری در سبک ایتالیایی استفاده کنید، زیرا سبک ایتالیایی یک سبک بسیار پر زرق و برق است. یکی دیگر از گزینههایی که باعث تجملگرایی این سبک میشود استفاده از اکسسوریها با رنگ طلایی است. دکوراسیون منزل به سبک ایتالیایی بسیار محبوب برای مینیمالیستها میباشد. بیشتر افراد مینیمال برای طراحی خانههای خود از سبک مینیمال استفاده کنند. در سبک ایتالیایی مدرن، لوکس بودن اصل مهم است اما جزییات با دقت بیشتری و در حد مینیمال انتخاب میشود. در این سبک از لوسترهایی با آویزهای کریستالی، مبلمان لاکچری و از کابینتهای آشپزخانه براق استفاده میشود. بهترین رنگ برای سبک ایتالیایی چه رنگی است؟ در سبک ایتالیایی از ترکیب رنگهای سفید و طلایی استفاده میشود که این رنگها جز رنگهای اشرافی است و زیبایی خانه شما را دو چندان میکند. رنگ سفید و طلایی در بسیاری از سبکها کاربرد دارد. ترکیب رنگ سفید و طلایی در خانههایی با سبکهای مدرن و کلاسیک محبوبیت بسیاری دارد و معمولا در منبت کاری مبلمان، گچ بری دیوارها، قاب، آینهها و ما بین کفپوش و کاشیها از این رنگ استفاده میکنند.

سنگ در میان عموم بسیار محبوب می باشد. در واقع سنگ به عنوان یک متریال طبیعی، زیبایی و تنوع بالایی داشته و عمر بالایی نیز دارد. بزرگترین مزیت سنگ عدم نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین نظافت آسان آن می باشد. اما به یاد داشته باشید که طبیعت سرامیک سرد می باشد؛ در نتیجه فقط برای فضاهایی که گرمایش از کف انجام می شود مناسب است. کابینت های جزیره ای مناسب برای آشپزخانه های نسبتاً بزرگ بوده و معمولا چندین منظوره هستند. در این طرح کمتر از کابینت های دیواری استفاده می شود، با این حال فضای خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تجهیزات آشپزخانه در داخل کانترها قرار گرفته و فضایی به عنوان میز و بار نیز در نظر گرفته می شود. این آشپزخانه می تواند از بخشی از فضای پذیرایی نیز استفاده کند، که این موضوع جذابیت خاصی را به دکوراسیون داخلی پذیرایی می دهد.

  1. وقتی مبل را روی سطح صاف قرار میدهید لق نزند
  2. عکاسی از طراحی نمای داخلی شرکت ها
  3. پایههای ساده
  4. ترکیب رنگ دکوراسیون کلاسیک
  5. مبلمان هلکو
  6. ارائه خدمات نصب قرنیز
  7. کاربرد رنگ خنثی به عنوان رنگ زمینه
  8. پارتیشن های چوبی آینه کاری شده

ثبت بیوگرافی و زندگینامه شما در گوگل! مدل مبلمان منزل در انواع مدل های مبلمان راحتی و مبلمان استیل و مبلمان نیمه استیل موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون منزل خود یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مبلمان راحتی جدید و شیک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم. یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب مدل مبل راحتی توجه به ابعاد و اندازه مبلمان است و بهتر است اندازه مبلمان را با توجه به اندازه فضای سالن پذیرایی و اتاق نشمین منزل خود انتخاب کنید. علاوه بر زیبایی مبلمان٬ شکل دسته و راحتی مبل یکی دیگر از مهم ترین نکات در انتخاب مبلمان است که بهتر است مورد توجه قرار بگیرد. توجه داشته باشید که راحتی دسته مبل نیز به اندازه مکان نشیمن آن دارای اهمیت است. در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارچه مدل مبلمان راحتی جدید باید به هماهنگی و تناسب آن با رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون سالن پذیرایی توجه کنید. انتخاب رنگ مبلمان منزل نیز بهتر است با توجه به ابعاد و سبک دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق نشیمن انجام شود. کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن رنگ مبلمان را می توانید با رنگ پرده و یا رنگ فرش ست کنید تا دکوراسیون سالن پذیرایی منزل شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد. مبلمان با رنگ روشن برای سالن پذیرایی کوچک انتخاب ایده آل و مناسبی هستند و بهتر است برای سالن های پذیرایی با فضای بزرگ از مبلمان با رنگ تیره تر استفاده کنید.

۰ ۰

سایت تجهیزات دندانپزشکی و معرفی انواع تجهیزات دندانپزشکی زیبایی

مهم نیست که چه تخصصی دارید، برای هر دندانپزشک تهیه تجهیزات مصرفی دندانپزشکی امری ضروری است. با توجه به این موضوع که برخی از ابزارهای دندانپزشکی تنها برای تخصصهای خاص مورد استفاده قرار میگیرد اما لوازم عمومی و مصرفی تقریبا جزو موارد ضروری برای تجهیز مطب محسوب میشود. لوازم دندانپزشکی در گروه های مختلفی قابل دسته بندی هستند. سایت تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت چه محصولاتی را ارائه میدهد؟ فروشگاه آنلاین خرید مواد دندانپزشکی پیشرودنت با تامین مواد اولیه مرغوب و تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت سعی دارد تا نیاز دندانپزشکان عزیز را با هر تخصصی برآورده نماید. لیست زیر به برخی از تجهیزات پرکاربرد مصرفی دندانپزشکی اشاره شده است. یونیت دندانپزشکی: یونیت صندلی شرکت اوستم یکی از مدرنترین و پیشرفته ترین دستگاههای حال حاضر در دنیاست . زیبایی وطراحی منحصر بفرد ، تکنولوژی روز دنیا و آپشن های گوناگون آن در کنار قیمت مناسب دستگاه از اصلی ترین مزیتهای آن است. آنگل: آنگل از قسمت های مختلف زیر تشکیل شده است که عبارتند از : هد یا سر آنگل دارای کاتریج ، یک ورودی و یک خروجی آب می باشند که در بعضی از انواع آن مجرای آب تعبیه نشده است. پوسته که محافظ و نگهدارنده متعلقات دورش است. توربین دندانپزشکی: دندانپزشک زمانی که بخواهد دندان شما را پر کند باید با استفاده از توربین­ها قسمتی از دندان را که پوسیده شد بردارد سپس توسط مواد مخصوص آن را پر نماید تا از پیشرفت پوسیدگی جلوگیری نماید.

  1. وابسته بودن نتیجه به میزان توجه و مشارکت بیمار
  2. جراحی های داخل دهانی کوچک (مینور)
  3. صندلی بیمار دندانپزشکی
  4. مینی یونیت
  5. شماره تماس به نام متقاضی و مالک کارتابل
  6. اسید اچ و ماده سیلنت

این وسیله با کمک پیستونها فعالیت خود را انجام میدهد که یکی پس از دیگری فشرده شده و دیسک را روبهروی آنها تغییر موقعیت میدهد. ایرموتور معمولا به دلیل ساختارش خرابی زیادی ندارد اما گاهی برخی موارد سبب میشوند تا نیاز به تعمیر ایرموتور دندانپزشکی پیدا شود. به طور مثال اگر روغن کاری به طور نامناسب و اشتباه انجام شود و یا فشارهوای نامناسب گیز کند قفل شده و عکس العملی دربرابر ورود فشار هوا نخواهد داشت. البته برای برطرف کردن این مشکل تعمیرکاران به صورت حرفهای نسبت به تعمیر ایرموتور دندانپزشکی اقدام خواهند کرد. به طور مثال روشهایی که متخصصان استاده جهت رفع گیری ایرموتور دندانپزشوی انجام میدهند در ادامه نام برده شدهاند. در زیر مواردی نام برده شدهاند که در جلوگیری از بروز خرابی در این وسیله به شما کمک خواهند کرد. هندپیس وسیلهای است در دندانپزشکی که به تنهایی قابل استقاده نیست. این وسیله با متصل شدن به شیلنگهای مخصوص روی یوینیت و با فشار هوا عمل میکند. هندپیسها شامل موارد زیر میشوند. از این وسیله جهت پولیش، رفع پوسیدگی و تغییر پروتزها استفاده میشود. همچنین هندپیس باتوجه به کارکرد انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز از آنها استفاده میشود. امروزه افراد زیادی برای درست کردن دندانشان به دندانپزشکی مراجعه میکنند که برای ترمیم و از بین بردن پوسیدگی از وسیلهای به نام هندپیس استفاده میشود. به همین دلیل این وسیله با استفاده مکرر توسط پزشک همراه است که همین مورد سبب میشود تا ما به تعمیر هندپیس دندانپزشکی نیاز داشته باشیم. تمامی فعالیتهای مربوط به تعمیر هندپیس دندانپزشکی را به وسیله تعمیرکاران مجرب انجام میشود.

پایه یونیت دندانپزشکی چگونه است ؟ پایه یونیت دندانپزشکی و تمام قطعات آن روی یک بازوی افقی نصب میشوند.استحکام مکانیکی بازو و جایگاه آن به گونه ای محاسبه و ساخته شده است که سیستم, تجهیزات دندانپزشکی زیبایی متعادل و بدون لرزش و همچنین با حداقل وزن و فشار ممکن در محل خود استقرار داشته باشد. واردات یونیت دندانپزشکی از چه کشور هایی انجام می شود؟ با اینکه امروزه بسیاری از کشور ها در زمینه تولید این وسیله فعالیت می کنند ولی اغلب واردات یونیت دندانپزشکی بیشتر از کشورهای اروپایی انجام می شود و این واردات به سبب نیاز کشور متفاوت می باشد. پس از انجام و خرید این محصول نوبت به ترخیص آن از گمرک می رسد. ترخیص یونیت های دندانپزشکی با تعرفه و ضوابط متفاوتی انجام می شود و دانستن قوانین و ضوابط ترخیص از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا اگر در زمینه ترخیص این دسته از محصولات اطلاعات کافی در دسترس ندارید می توانید کار ترخیص کالا را به افراد حرفه ای بنام ترخیص کار بسپارید. ترخیص کار فردی است که به نمایندگی از صاحب بار در گمرک کار ترخیص کالا را در زمان بسیار مناسب انجام می دهد.

اما لامینیت این مزیت را دارد که برای کسانی که انجام ارتودنسی برای آنها غیر قابل انجام است،  میتواند برای رفع کجی احتمالی دندانها مورد استفاده قرار گیرد. لمینیت پوسته نازک از نوع کامپوزیت یا سرامیکی است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و با قرار گیری این پوسته بروی دندان فرم زیبایی در دندان ها ایجاد می شود. سلام، نگران نباشید در برخی موارد ممکن است چنین اتفاقی پیش بیاید. تنها کافی است به متخصص ارتودنسی خودتان مراجعه کرده تا او مشکل را برطرف کند. دهانشویه یکی از ملزومات رعایت بهداشت دهان و دندان محسوب می­شود. بهترین دهانشویه هم زمانی انتخاب می­شود که اولا همه انواع دهانشویه را شناخته باشید و ثانیا با مشوردت دندان­پزشک اقدام به تهیه و استفاده از آن کنید. بوی بد دهان کودک پس از بیدار شدن از خواب چندساعته یا غذا خوردن، نه عجیب است و نه نگرانکننده. اما اگر بوی بد دهان کودک از بین نرود و حالتی مزمن داشته باشد چه؟

پاکستان چند سالی است که با سرمایهگذاری برندهای آلمانی و ایتالیایی به قطب تولید ابزارهای استیل دندان پزشکی تبدیل شده است. تنوع تجهیزات استیل دندان پزشکی آن قدر بالاست که هر کارخانهای نمیتواند وارد این عرصه شود و تمام محصولات را تولید کند. همین ویژگی باعث شده تولید این محصول در کشور صرفه اقتصادی چندانی نباشد اما سوال اینجاست که پاکستان چگونه توانسته بازار این صنعت را در دنیا بهدست بگیرد؟ محصولات استیل در پاکستان با کیفیتهای متفاوتی تولید میشود که این موضوع مهمترین مزیت تولید در پاکستان است.این کشور در تولید استیل ظرفیت بسیار بالایی دارد و محصولات با کیفیتی به بازار ارائه میکند. یکی از مشکلاتی که در زمینه تولید تجهیزات استیل دندانپزشکی در ایران وجود دارد، کیفیت استیل است. ردهبندی استیل برای دریافت استانداردهای جهانی اهمیت بسیاری دارد. مرکز تولید تجهیزات پزشکی، شهر سیالکوت در پاکستان است، در این شهر که در نزدیکی ولایت لاهور است تمام مردم به ساخت و تولید این محصول میپردازند.

آنگل دندانپزشکی هندپیسی است که بر روی ایرموتور وصل میشود. به تنهایی قابل استفاده نمیباشد و باید در کنار هندپیس مورد استفاده قرار گیرد. ایرموتور دندانپزشکی وسیله ایست که با جریان هوا به چرخش در می آید و آنگل های مختلف دندان پزشکی روی آن نصب می گردد.. توسط هوا که به آن ایرموتور میگویند. توسط برق که به آن میکروموتور میگویند. سیستم آب آنها به دو صورت داخل و خارج است. نکته :در بعضی از انواع آنگل ها مجرای آب تعبیه نشده است. قطعات آنگل شامل چه مواردی هستند؟ دنده های انتقال دهنده ی نیرو : نیرو از شفت چاکدار به کاتریج انتقال میابد. نکته: کاتریج باید مدام روغنکاری شود چون در اثر اصطکاکی که بین قطعات است، قیمت تجهیزات ایمپلنت کم کم کوتاه شده و از هم دور میشوند که در این هنگام باید قطعه تعویض و بعد استفاده شود. مهمترین عامل درنگهداری آنگل و ایرموتور چیست؟ روغن کاری از مهمترین عامل در نگهداری آنگلها و ایرموتور هاست. به طوری که لازم است قبل و بعد از اتوکلاو و همچنین در حین کار بطور مداوم روغن کاری شوند. چگونه روغن کاری کنیم؟ جهت استریل نمودن، می بایست از اتوکلاو استفاده شود. برای این کار ابتدا آنگل و یا هندپیس مستقیم را روغن کاری و سپس داخل بسته استریل قرار داده و در نهایت داخل اتوکلاو قرار دهید. از وارد آمدن هرگونه ضربه (زمین خوردگی) به هد آنگل و یا هندپیس مستقیم جلوگیری شود. دفرمگی هد ناشی از ضربه، موجب اختلال در عملکرد وسیله می گردد. هرگز از فرزهای مستهلک و تاب دار استفاده نگردد. در صورت مشاهده لقی در قسمت کارتریج آنگل، بلبرینگ های آن می بایست تعویض گردد.

سعی کنید این موارد را به خاطر داشته باشید و تمامی آن را رعایت کنید. برای مثال با توجه به نوع درمان شما و میزان ناهنجاری دندان های شما متخصص از شما می خواهد که 22 ساعت کامل از ارتودنسی نامرئی استفاده کنید. و نکته مهم دیگر اینکه این پلاک ها معمولا هر دو هفته یک بار در زمان تعیین شده توسط متخصص ارتودنسی عوض خواهندشد. این جلسات زمان زیادی لازم ندارد اما حتما باید در جلسات تعیین شده به صورت مرتب شرکت کنید، در این جلسات روند درمان بررسی خواهد شد و معمولا 20 دقیقه طول خواهد کشید. فاصله جلسات نیز بین 8 تا 10 هفته می باشد. در کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر داودیان از سیستم منحصر به فرد ارتودنسی دیمون استفاده میشود و نیازی نیست بیماران هر 4 هفته یک بار به کلینیک مراجعه کنند. چنانچه ارتودنسی نامرئی انتخاب شده باشد، بررسیها هر 4 تا 6 هفته یک بار انجام میشود و پلاک شفاف بعدی پس از ارزیابی پیشرفت در اختیار بیمار قرار داده میشود.

تغییر در روشی که عادت به دیدن چیزها کرده ایم، بلافاصله علاقه افرادی را که به عکس های شما نگاه می کنند به اوج خود می رساند. از سوژه خود بالاتر یا پایین بروید تا با اندازه و احساسی که منتقل می کند بازی کنید. نور پس زمینه، بازتاب ها و افق های مورب نیز روش های بسیار خوبی برای ثبت ترکیب بندی های جالب هستند. از امتحان چیزهای جدید نترسید، حتی اگر از قبل بدانید که نتیجه عالی به دست نخواهید آورد. تلاش برای استفاده از یک تکنیک یا سبک جدید و عدم توانایی گرفتن یک عکس خوب، بسیار عالی است. در حقیقت با این کار برای بهتر شدن تمرین کرده اید، بعلاوه بیش تر درس ها را نمی توان بدون داشتن سهمی از اشتباه، آموخت. حتی اگر نتیجه تمرین شما بدترین عکستان باشد، زمانی را اختصاص دهید تا بفهمید چه اشتباهی رخ داده است و چگونه می توانید مطمئن شوید که دفعه دیگر مرتکب این اشتباه نشوید. تنفر از “تصاویر فتوشاپ شده” یکی از آسیب زننده ترین و مخرب ترین افسانه های عکاسی است.

هنگامیکه قصد انتخاب تجهیزات دندانپزشکی را دارید، اولویتبندیهای مختلفی هستند که باید برای انتخاب و خرید تک تک ابزار آلات دندانپزشکی مورد نیازتان در نظر بگیرید. بهتر است این سوالات را از خودتان بپرسید و به آنها جواب دهید، قبل از آنکه دست به خرید بزنید. آیا این ابزار، کالا یا تجهیزات برای بیمار خوشایند است؟ به عنوان مثال در خرید یونیت دندانپزشکی یا ابزار آلات و تجهیزاتی که مستقیما با راحتی بیمار در ارتباط میباشد باید دقت کنید. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم وقتی را در روی صندلی یونیت بنشینید تا مطمئن شوید که از راحتی کافی برخوردار است. زوایایی که بیمار به آنها نگاه میکند را در نظر بگیرید. در برخی از موارد بیمار یا مشتری شما برای زمان بسیار طولانی در یک صندلی باید بنشیند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که او در این مدت به اندازه لازم راحت باشد. لازم به یادآوری است که مواد و تجهیزات مورد نیاز مطب بسیار زیاد هستند.

 
۰ ۰

خرید فروش لپ تاپ استوک و راهنمای تست کردن آن

مهمترین نکته برای خرید لپ تاپ که باید در نظر داشته باشید، کیفیت سخت افزار لپ تاپ به ویژه قطعاتی است که قابلیت ارتقا یا تعویض ندارند. با این که ظاهر لپ تاپهای دست دوم به اندازه کیفیت قطعات آن مهم نیست، ولی با بررسی ظاهر لپ تاپ، میتوان به نکات مهمی مثل میزان و نحوه استفاده پی برد. به علاوه داشتن ظاهری سالم و بدون خط و خش یکی از مزایای خرید لپ تاپ استوک در حد نو است. خرید فروش لپ تاپ بد نیست بدانید که لپ تاپهای دست دو با توجه به ظاهر به دستههای مختلفی دسته بندی میشوند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. Grade A: لپ تاپهای استوک در حد نو که ظاهر بسیار تمیز دارند و بهترین گزینه برای خرید هستند. Grade B: لپ تاپهایی که دارای خط و خش جزئی میباشند، ولی هنوز هم در حد نو میباشند. Grade C: لپ تاپهایی که ظاهر آن مشکلات مختلفی مثل خط و خش زیاد و یا پیکسل سوخته دارد.

  • از وجود تست سلامت لپ تاپ مطمئن شوید
  • حافظه ذخیره سازی: 32 گیگابایت
  • R5 3580U / Vega 9 / 16GB RAM / 256 GB SSD
  • تغییرات نه چندان محسوس نسبت به نسل قبل
  • باتری با ظرفیت 48 وات ساعت
  • شماتیک لپ تاپ

در ادامه با تیم تحریریه رایااستور همراه باشید. وقتی HP پرسید که آیا من علاقه مند به بررسی یک ایستگاه کاری 15 اینچی هستم، مردد بودم. یعنی فقط 15 اینچ است؟ خوب، ویژگی های جدید مدل های ZBook G3 توجه من را جلب کرد. گزینه های موجود در این لپ تاپ 15 اینچی چشمگیر هستند. ابتدا، گزینه هایی برای صفحه نمایش FHD، FHD Touch یا UHD، جدیدترین پردازنده های Intel Core i7 یا Xeon E3، 4 گیگابایت پردازنده گرافیکی NVIDIA یا AMD و 4 اسلات حافظه برای حداکثر 64 گیگابایت رم دارید. استاندارد با صفحه کلید با اندازه کامل و صفحه لمسی بزرگ، صدای Bang & Olufsen و Thunderbolt 3 است. بله، جدیدترین پورت های Thunderbolt. من چهار ساعت با ZBook 15 G3 مشغول هستم، همه نوع برنامهها، موسیقیها و فرآیندها را اجرا میکنم و همین الان اخطار 10 درصد کاهش باتری را دریافت میکنم. اچ پی زد بوک 15 جی 3 به راحتی نسبت به ایستگاه های کاری سیار بزرگتر قابل جابجایی است و برای استفاده طولانی مدت بدون داغ شدن پاها به خوبی کار می کند. در ادامه میتوانید مشخصات لپ تاپ اچ پی را مشاهده کنید. در ادامه مقاله، ویژگیها و هر قسمت از لپ تاپ را مورد بررسی قرار میدهیم. در ادامه نقد و بررسی با تیم رایااستور همراه باشید.

  • ThinkPad X
  • لپ تاپهای ایسوس مدل راگ
  • حافظه رم: 32 گیگابایت از نوع DDR4
  • سری تینک بوک (ThinkBook)
  • تست باتری و کابل شارژ
  • لپ تاپ استوک گرید +A

به نظر می رسد بهتر است به صورت افقی، و حتی چند نفر می توانند صفحه نمایش را همزمان مشاهده کنند. با توجه به سطح مات، EliteBook می تواند در خارج از منزل استفاده شود. با این حال، به دلیل روشنایی نسبتا کم و کنتراست پایین آن، سایت خرید و فروش لپ تاپ دست دوم بایداز اطراف بیش از حد روشن اجتناب کنید. HP EliteBook 745 G2 عمدتا به مشتریان شرکت های بزرگ است. این ویژگی های تجاری رایج مانند TPM، پورت اتصال و WWAN (اختیاری) را فراهم می کند. ۱۱۶۶ دلار) فروخته می شود. تنظیمات دیگر نیز موجود است. یک خط EliteBook 840 ساخته شده بر پایه پردازنده های اینتل نیز یک جایگزین خواهد بود. APU از AMD در EliteBook نصب شده است. این معماری مبتنی بر معماری جدید Kaveri AMD است و به نام A10 Pro-7350B نامگذاری شده است. “Pro” در نام نشان می دهد که APU عمدتا به مشتریان تجاری هدایت می شود. AMD ثبات و دوام بالا خود را تضمین می کند.بخش CPU APU یک پردازنده چهار هسته ای است که دارای سرعت پایه ۲٫۱ گیگاهرتز می باشد.

با تعداد زیادی پورت، می توانید به راحتی به یک مانیتور خارجی متصل شوید، از کابل HDMI برای تماشای فیلم استفاده کنید، یا بدون نیاز به حمل دانگل به سایر لوازم جانبی متصل شوید. همچنین دارای 802.11ac وای فای داخلی و بلوتوث 4.2 برای سرعت اینترنت سریع و اتصال پایدار بدون توجه به جایی که هستید. به طور کلی، Apple Macbook M1 Pro یک لپتاپ عالی برای معاملهگرانی است که به دنبال ترکیبی عالی از قدرت پردازش، سرعت، گرافیک و اتصال هستند. کمی گران است، اما در همه زمینه ها کمک می کند. من از این لپ تاپ برای ترید، وبلاگ نویسی، ویرایش ویدئو استفاده کرده ام و هرگز ناامیدم نکرده است. بهترین ویژگی این لپ تاپ عمر باتری و شارژ سریع آن است. ASUS ZenBook Pro Duo شما را در طول روز کاری مشغول معامله نمیکند، اما همه قرارها و قرارهای ملاقات شما را در هر زمان در حال حرکت پیگیری میکند.

  • Click here to see the price on Amazon, $1499.00 at B&H (Worldwide Shipping)
  • کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics / AMD Radeon Vega 9 / AMD Radeon RX Vega 11
  • آداپتور لپتاپ سونی
  • مناسب کارهای روزانه و مالتی میدیا
  • سخت افزار مورد نیاز( پردازنده- گرافیک- رم )
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت - 2 ترابایت اساسدی
  • پردازنده AMD Ryzen 7 5800H

هر روز نرمافزارهای طراحان و معماران بهروزتر، سنگینتر و نیازمند محاسبات چند رشتهای بیشتر هستند. بسیاری از افراد در مهارتهای میان رشتهای نیز سراغ نرمافزارهای ساخت انیمیشن، ویرایش فیلم و کدنویسی رفتند و محبوبیت و استفاده از آنها بیشتر شده است. برای تولید تصاویر و ویدئوهایی که به طور کامل بتوانند ایدههای خلاقانه شما را طراحی کنند؛ به لپتاپهای مناسبی نیاز دارید. لپتاپ شما به همان اندازه ذهن خلاق شما مهم است. صرفا یک لپتاپ با جدیدترین پردازنده و کارت گرافیکی و بالاترین رم و ذخیرهسازی نمیتواند لپتاپ مناسب طراحی و معماری شما باشد. اگر دنبال لپتاپی هستید که به اندازه یک ایستگاه کاری معمولی قدرتمند است ولی در عین حال قابل حمل و شیک باشد؛ لپتاپ اچپی ZBook Studio G8 را بخرید. صفحهنمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچدی برای بازی یا کار، چشم شما را آزار نمیدهد و یک حافظه رم ۳۲ گیگابایتی برای تجربه کاربری روان میان چندوظیفهای و باز بودن چند نرمافزار ارائه میدهد. این لپتاپ مجهز به پردازنده Core i7 اینتل با سرعت ۲.۵ مگاهرتز و کارت گرافیک RTX A2000 انویدیا است تا قادر به انجام کارهای سنگین از رندرینگ گرفته تا ساخت انیمیشن باشد.

ما صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل کردیم و متوجه شدیم که پوشش رنگ sRGB تقریبا 98 درصدی را ارائه می دهد که بسیار خوب است و نیاز به کالیبراسیون کردن را غیر ضروری می کند. صفحه نمایش به دلیل داشتن سطح بازتابی و روشنایی کمی که دارد در فضای باز چندان خوب ظاهر نمی شود. با این حال این مشکل در هر صفحه نمایش لمسی مانند تبلت ها وجود دارد. فقط چند مدل بیزنسی منحصر به فرد لمسی با سطح مات یا سطح بازتاب کم وجود دارد. زاویه دید گسترده بدون تغییر کنتراست برای IPS معمولی است. تصویر و متن از هر زاویه ای قابل خواندن است. لپ تاپ ایسر Aspire S7-393 با پیکربندی پردازنده Core i7-5500U اینتل (دو هسته ای، 2.4 گیگاهرتز) و هارد اس اس دی 256 گیگابایتی در دسترس است. اطلاعات مربوط به پردازنده و کارت گرافیک ادغام شده Intel HD Graphics 5500 را می توانید در ادامه مطالعه بفرمایید.

سلام دخترم برا کنکور درس میخونه نیاز به لبتاپ برای کارهای درسی داره فروشنده توشیبا؟ مدل z20t معرفی کرده ولی تردید دارم. سلام دوست عزیز وقت بخیر دوست من، لپ تاپ پیشنهادی فروشگاه برای کارای عادی همانند برنامه آفیس، ویدیو ، دانلود ، مسنجر ها و یک استفاده مالتی مدیا ساده مناسب میباشد … اما در شرایطی که بخواید بازی کنید یا برنامه نویسی کنید از حد افنضاح هم عبور میکنه این لپ تاپ … ولی خب در قیمت زیر 7 تومن (حدود 4.5 میلیون) گزینه مناسبیه.. سلام ببخشید یک لپتاب هسد مدلhp g1بارم ۸هارد۵۰۰کورای ۷ ودارای ۸ هسته به نظرتون لپ تاب خوبیه برای کاردانشجویی؟ سلام دوست عزیز وقت بخیر بله دوست من، مشکلی ایجاد نمیکنه براتون . خب میتونم بگم هیچ احساسی درباره کیفیت نباید کرد و شما در واقع فقط دارید بازی هارو بازی میکنید و شاهد کیفیت خاصی نیستید … (رابطه رزولوشن نمایشگر با کیفیت و فریم ریت دریافتی شما در بازی متقابل هستش !

رم یا RAM مخفف عبارت Random Access Memory، به معنای حافظه دسترسی تصادفی است. خرید لپ تاپ لنوو دست دوم وظیفه رم، نگهداری دادههای در حال پردازش است. حافظه رم بیشتر به معنای فضای بیشتر و سرعت انجام عملیات بیشتر یک سیستم است. نسل رمها با شماره گذاری عبارت DDR مشخص میشود. تا به امروز، آخرین نسل رمهای مورد استفاده به DDR4 ختم میشود. نسلهای جدیدتر رم، به معنای سرعت بیشتر و مصرف انرژی کمتر است. نکتهای که در هنگام انتخاب رم، لپ تاپ گیمینگ در نظر داشت، فرکانس پردازشی رم است که با سرعت و قدرت رم رابطه مستقیم دارد. برای خرید لپ تاپ گیمینگ، رم 16 گیگابایت و بیشتر توصیه میشود، هرچند رم 8 گیگابایت نیز گزینه مناسبی است، اما در اجرای بازیهای سنگین با رم 8 گیگابایتی دچار مشکل خواهید شد. مقدار و نوع حافظه استفاده شده در اجرای گیمها بسیار تاثیر گذار است. از بین دو نوع حافظه HDD و SSD، حافظه HDD سرعت بسیار کمتری دارد.

FurMark نیز یک نرم افزار استرس تست کم حجم اما کامل است که کارت گرافیک تان را بر پایه API گرافیکی OpenGL انجام می دهد. شما می توانید با استفاده از FurMark تمام کارت گرافیک های متصل شده به سیستم را مشاهده کنید و سپس اقدام به تست آن ها کنید. این نرم افزار دارای بخشی برای انتخاب رزولوشن می باشد که هرچقدر رزولوشن بیشتری انتخاب کنید، چالش برای کارت گرافیک تان بیشتر خواهد شد. همچنین 2 انیمیشن مختلف برای آن در نظر گرفته شده که می توانید با استفاده از کلید Space بین آن ها سوئیچ کنید. با فعال کردن Anti-Aliasing می توانید کیفیت انیمیشن ها را بیشتر کنید تا کارت گرافیک از نهایت توان خود استفاده کند. در هنگام رندر گرفتن یک سری اطلاعات مانند تعداد کلی فریم های رندر گرفته شده، تعداد فریم های دریافتی در هر ثانیه، میزان استفاده از کارت گرافیک و دمای کارت گرافیک به شما نمایش داده می شود. همچنین پس از پایان تست یک امتیاز تحت عنوان Score به کارت گرافیک تان داده می شود که می توانید با مراجعه به سایت Geeks3D امتیاز دریافتی را با کارت گرافیک های هم رده مقایسه کنید.

  • + جایگیری مناسب ترک پد
  • سنسور ها
  • گرافیک: GEFORCE RTX 3050
  • وزن متوسطی در حدود ۱.۸ الی ۳.۲ کیلوگرم

شاید شما هم تا کنون هنگام خرید لپ تاپ، با سوالات و ابهامات زیادی از جمله اینکه ، کدام برند بهتر است ؟ چه اندازه و نوع صفحه نمایشی مناسب تر است ؟ سرعت و نوع پردازنده چگونه باشد ؟ حافظه کارت گرافیک چه اندازه باشد؟ قیمت لپ تاپ و مقدار حافظه رم چقدر باشد ؟ HDD بهتر است یا SSD ؟ میزان ظرفیت و شارژ دهی باتری چه اندازه باشد ؟ روبرو شده باشید و شاید حتی گاهی تحقیق و پرس و جو از اهل فن هم، به شما برای انتخاب مناسب و یک خرید آگاهانه کمکی نکرده باشد. لپ تاپ استوک dell 5510 در این مقاله به طور کامل هرآنچه که برای انتخاب یک لپ تاپ متناسب با نیازتان لازم است بدانید را ، توضیح داده ایم. انتخاب یک لپتاپ مناسب کار سختی نیست. اما نداشتن آشنایی با خصوصیات این دستگاه ها می تواند تصمیم گیری را برای خریدار ، بسیار پیچیده و دشوار کند. در مقابل توجه به بعضی جزئیات ساده ولی در عین حال مهم ، می تواند ضامن یک خرید ایدهآل باشد.

 
۰ ۰

سایت تجهیزات دندانپزشکی و معرفی انواع تجهیزات یونیت دندانپزشکی

از پرطرفدارترین و محبوب ترین رشته های کنکور تجربی ، رشته دندانپزشکی می باشد که در دانشگاه های روزانه ، آزاد و پردیس خودگردان ارائه می شود. یکی از دلایل متقاضیان زیاد این رشته ، درآمد و فرصت شغلی بسیار عالی آن است در واقع یک دندانپزشک راحت تر و سریع تر از یک پزشک وارد شغل و حرفه خود شده و کسب در آمد می کند. دندانپزشکان وظیفه تشخیص بیماری های دهان و دندان را دارند و علاوه بر آن ؛ مواردی همچون زیبایی دندان از طریق اقدامات ترمیمی و ارتودنسی نیز بر عهده آن هاست. سایت تجهیزات دندانپزشکی در کنار مزایایی که شغل دندانپزشکی دارد ، باید مشکلات و سختی های آن را نیز مد نظر قرار دهید تا با آگاهی کامل این رشته را انتخاب کنید. با مطالعه ادامه مطلب می توانید به طور کامل از رتبه قبولی دندانپزشکی و درصد دروس لازم برای پذیرش ، دروس دانشگاهی ، بازار کار دندانپزشکی و میزان در آمد دندانپزشکی مطلع شوید. رشته دندانپزشکی در مقطع دکتری حرفه ای ارائه می شود و شامل حداقل 5 و حداکثر 6 سال طول دوره تحصیلی است.

در بهمن ۱۳۱۳ و در آیین گشایش دانشگاه تهران، به دختران اعلام شد که بدون پوشیدن حجاب سنتی به دانشگاه بروند. مردم مذهبی ایران و به ویژه علمای دینی و روحانیت این کشور از این وضعیت نگران شدند و گهگاه اعتراض میکردند؛ اگرچه این اعتراضها، سرکوب شدند. منابع رسمی دولت پهلوی آمارهایی خیرهکننده از حضور و ورود زنان در عرصههای آموزشی، اجتماعی و اقتصادی ارائه میدادند. در ادامه بر پایهٔ گزارشی از خبرگزاری مهر در سال ۱۳۹۲، رضاشاه زنان ایرانی را «به زور» به همکاریکردن با دولت «وادار» میکردهاست. با تصویب قانون مدنی در سال ۱۳۱۴، زنان حق حضانت را به دست آوردند. در سال ۱۳۴۱، زنان ایران برای نخستینبار حق رأیدهی و انتخاب شدن را به دست آوردند. در دههٔ ۱۳۴۰ زنان بیشتر به سیستم قضایی و پلیس ایران وارد شدند. پیش از این نیز با انتصاب مهرانگیز منوچهریان به عنوان سناتور، ورود عملی زنان به سیستم سیاسی رخ داده بود. فرخرو پارسا نخستین زنی شد که در دوره پهلوی دوم به مقام وزارت میرسد.

به مدلها و طرحهای آن در حین خرید توجه نموده و بهترین را برگزینید. به طور مثال کفپوشی که برای بیمارستان و کلینیک دندانپزشکی مناسب است، برای خانه مناسب نیست و صرفاً هنگام خرید به زیبایی توجه نکنید. اگر پارکینگ منزل، محل کار و هر ساختمانی که قصد دارید کف آن با کفپوش اپوکسی پوشیده شود به نور آفتاب متمایل است، مدلهای پلی یورتان بهترین گزینه هستند. توجه به اقدامات لازم جهت زیرسازی کف الزامی بوده و باید حتماً ترکها، سوراخ شدگیهای سطح به طور کامل برطرف گردد. برای این کار میتوان از یک کارشناس کمک گرفت. در صورت مشاهده ناهمواری، پستی و بلندی باید توسط دستگاه ساب زن این مشکل برطرف گردد. خدمات کفسابی با دستگاههای مخصوص توسط تیم ما انجام میشود. سطح باید قبل از اجرای کار کاملاً تمیز و آماده باشد. وجود هرگونه گرد و غبار بر روی سطح باعث شکست در فرآیند کار خواهد شد. پس از لایهریزی میانی نیز به این نکته باید توجه نمود. مجربترین و حرفهایترین کارشناسان و متخصصان این صنعت که از بروزترین متدهای دنیا در تولید و اجرای کفپوش اپوکسی بهره میبرند، آماده ارائه خدمترسانی به شما عزیزان میباشند. تمامی کارهای «کفپوش صنعت آریا» با گارانتی ارائه میگردد و قبل از شروع کار بازدید و خدمات مشاورهای صورت میپذیرد.

در ادامه به شرح این موضوع خواهیم پرداخت. تعمیرات یونیت دندانپزشکی شامل بخش های الکتریکی ، مکانیکی و پنوماتیک می باشد، که قبل از شروع فرایند تعمیرات باید دستگاه از هر حیث مورد بازبینی قرار گیرد. از آنجائی که یونیت دندانپزشکی طی ساعات طولانی تحت فشار کاری بسیار بالایی قراردارد، مشکلاتی از قبیل گرفتگی خطوط ساکشن، خرابی کمپرسور هوا، نشتی آب و هوا از مدارها، سوختن چراغ ها و غیره همیشه گریبان گیر پزشکان می شود. کیفیت صندلی یویت دندانپزشکی، با توجه به استفاده مداوم از آن، بسیار با اهمیت بوده و باعث ایجاد آرامش بیشتر بیمار درحین انجام درمان توسط پزشک خواهد شد. امروزه برای افزایش رضایتمندی از کیفیت دستگاه، قیمت تجهیزات دندانپزشکی دست دوم صندلی هایی با ارگونومی بهترو قابلیت کنترل الکترونیکی طراحی گردیده اند که باعث تسلط بالای دندانپزشک بر بیمار و ارائه خدمات بهتر گردیده است. هنگامی که یک تکنسین یونیت دندانپزشکی برای انجام تعمیرات اضطراری به مطب یا کلینیک مراجعه می کند ، این شانس وجود دارد که آنها بتوانند ایراد دستگاه را در همانجا برطرف کنند.

با استفاده از پنل کنترل الکترونیکی و نرم افزار های در ارتباط با آن می توان تمام فرایند از جمله نرخ افزایش دما، مدت زمان حرارت دهی و … را تحت کنترل داشت. کوره دندانسازی مجهز به سیستمی از یک تا چند برنامه قابل تنظیم است. محدوده قابل قبول برای سطح خلا از 22 تا 75 سانتی متر جیوه است. اکثر کوره های دندانسازی جدید دارای کنترل های لمسی، برنامه های از پیش تعیین شده و حتی اتصال به اینترنت هستند. دندانسازی علمی وسیع، بسیار حساس و کاملا ادامه حیات بشر است. دندان سالم نه تنها جلوه زیبایی به چهره انسان می دهد، بلکه عمل جویدن، بلع و حتی درست صحبت کردن را ممکن می سازد. بنا به هر دلیلی در طول زندگی انسان، ممکن است این دندان ها آسیب ببینند و نیاز به ترمیم و کشیدن داشته باشند. با محض این که یک دندان در دهان دچار مشکل می شود، متوجه می شویم که نبود آن ها چه عواقبی در پی دارد.

حال زمان آن رسیده تا اطلاعاتی درباره خرید مواد دندانپزشکی به شما ارائه دهیم. دندان پزشکان برای اجرای بسیاری از اصلاحات دندانی، نیاز به مواد خاصی دارند که به آنها کمک میکند تا بتوانند دندانها را در شکل و قالب ایدهآل قرار دهند. این مواد تنها برای پرکردن دندان نیستند، بلکه برای ترمیم دندانها، ارتودنسی، قالب گیری و موارد بسیار دیگری مورد استفاده قرار میگیرند. دندانپزشکی از جمله مشاغل وابسته به تجهیزات و مواد مختلف است که هر کدام برای شرایط دندانی خاصی مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله این مواد مختلف، میتوان به موارد زیر اشاره کرد. کاربرد این خمیر برای جرم گیری دندانها است. عملیات جرم گیری جزء رایجترین ترمیمات دندانی است که به افراد برای داشتن دندانهای سالم کمک میکند. جرمهای دندانی از تهدیدات بزرگی هستند که در گذر زمان تاثیرات مخرب خود را به صورت پوسیدگی دندان نشان میدهند. در چنین حالتی است که افراد باید به یک دندانپزشک مراجعه کنند تا جلوی این اتفاق را بگیرند.

ترس از دندانپزشکی، فقط ترس از آمپول نیست! ترس از درد هم هست و البته ترس از هزینههای بالا! همین است که خیلی از ما، فقط وقتی که درد وحشتناک دندان به سراغمان بیاید، به دندانپزشکی سر میزنیم. حتی در ایران که خدمات دندانپزشکی از خیلی جاهای دنیا ارزانتر است،باز هم جزو هزینههای سنگین خانوادههاست و اغلب بهدنبال دندانپزشکی ارزان میگردند. اما واقعا چرا هزینه خدمات دندانپزشکی گران است؟ در مطب دندانپزشکی، ما با خون، بزاق افراد سروکار داریم که به صورت ذرات ریز روی ابزار و وسایل مینشیند و حتی در هوا پراکنده میشود. کافی است که یک نفر مبتلا به بیماری مثل ایدز یا هپاتیت باشد و این ذرات روی ابزارها باقی بماند و براحتی بیماری از یک بیمار به بیمار دیگر منتقل میشود. بسیاری از بیماریهایی که از این راه منتقل میشوند، درمان ندارند. طبق پروتکلهای CDC، باید حتما تجهیزات کافی برای از بین بردن این ذرات روی سطوح اتخاذ شود.

پس اگرچه لابراتوارهای خیلی گران الزاما با کیفیتتر نیستند،  ولی مطمئنا لابراتوارهای خیلی ارزان هم قابل اطمینان نیستند. البته این یک تجربه شخصیست و ممکن است همیشه صحیح نباشد. در هر کار و فعالیتی در زندگی همانقدر که خودتان به آن اهمیت میدهید طرف مقابل نیز برایش ارزش قائل میشود. برای مثال اگر برای دیچ کردن، امتحان فریم، انتخاب رنگ و غیره انرژی بگذارید همکار لابراتوارتان هم انگیزه پیدا میکند و هم متوجه اهمیتی که شما به این مراحل میدهید شده و همانند شما برای کارش ارزش قائل میشود. همواره از خودتان بپرسید چطور ممکن است من انرژی و وقت کافی برای کارم نگذارم و از دیگری انتظار انرژی و وقت کافی و دقت فوقالعاده داشته باشم. هیچ بازار بی رقابتی بازار سالمی نخواهد بود ؛ بنابراین هرگز برای همیشه با یک لابراتوار کار نکنید مگر اینکه سالهای سال ارتباط خوبی با هم به دست آورده باشید. اما اگر تازهکار هستید یا تا به حال لابراتوار مورد نظر خود را پیدا نکردهاید کاری نکنید که به یک لابراتوار احساس وابستگی کنید. اگر ناچارا وابسته شدهاید حداقل هرگز کاری نکنید که لابراتوار متوجه احساس وابستگی شما شود. در مورد زمانبندی ارسال و دریافت کارهای لابراتواری با همکار لابراتوار به توافق برسید. در صورت لزوم هنگام ارسال قالب، زمان مورد نظرتان برای دریافت کار را مشخص کنید. اگر فرد منظم و دقیقی هستید پیش از شروع همکاری به لابراتوار تذکر دهید که در صورت بر هم خوردن جدول زمانبندیها همکاریتان دچار مشکل خواهد شد. برای لابراتوار توضیح دهید که اشکال فنی ممکن است قابل قبول باشد، تجهیزات یونیت دندانپزشکی اما بینظمی زمانی قابل چشمپوشی نخواهد بود.

تنها دو سر کوچک و پر دندانه ی این نوع نیدل هولدر به یکدیگر می رسند که اجازه می دهد به بهترین شکل بتوان گره های الاستیک را گرفت. برای گرفتن سیم لیگاچور توصیه نمی شود از این ابزار استفاده شود. این ابزار برای قرار دادن و بستن سریع و راحت گره لیگاچور روی انواع براکت ها با ابعاد مختلف طراحی شده است. دو سر صاف و صیقلی آن به الاستیک ها آسیب نخواهند زد. دو سر این ابزار برای برداشتن چین های (زنجیرهای) الاستیک و گره های لیگاچور کمک کننده هستند. دو سر این ابزار بسیار با دوام هستند. این ابزار برای فرو دادن یا هل دادن الاستیک ها کاربرد دارد. یک سر خمیده و یک سر راست این ابزار اجازه می دهد اجزاء بریس های ارتودنسی را به راحتی درون دهان قرار داد. دو سر این ابزار برای فرو دادن، هل دادن و برداشتن الاستیک ها طراحی شده اند. این ابزار نیز از جنس فلز ضد زنگ است.

  1. عدم انتخاب صحیح ایمپلنت مناسب
  2. آماده سازی قالب ها برای ارسال کردن به لابراتوار
  3. کاردانی حرفه ای حقوق - حقوق ثبتی
  4. Scaler 152
  5. خرابی های مکانیکی عبارتند از

برای محاسبه هزینه ایمپلنت ابتدا باید به کمک دندانپزشک محاسبه کنید که چند عدد پایه ایمپلنت و چند عدد روکش نیاز دارید. پس از محاسبه دقیق تعداد پایه ها باید برند فیکسچر یا پایه خود را مشخص کنید. برند های ایمپلنت در انواع کیفیت و قیمت ها موجود می باشند. تجهیزات جراحی دندانپزشکی به طور کلی می توان گفت هزینه ایمپلنت بدون محاسبه هزینه های درمان های مکمل شامل ضرب تعداد پایه در قیمت فیکسچر ایمپلنت و جمع با هزینه های روکش ایمپلنت می باشد. همچنین باید بررسی کنید ببینید در ناحیه ای که قرار است ایمپلنت برای شما کاشته شما نیاز به پیوند استخوان یا سینوس لیفت دارید یا خیر ؟ هزینه درمان پیوند استخوان بستگی که به میزان تحلیل و پیوند استخوان شما دارد که هزینه ی آن در هر فرد متغیر است و در صورتی که شما دچار تحلیل استخوان نباشید ، نیازی به انجام پیوند استخوان نخواهید داشت. هزینه کاشت دندان به عوامل متفاوتی بستگی دارد که وابستگی به وضعیت سلامت دهان و فک ، میزان بودجه شما و کیفیت ایمپلنتی که شما انتخاب می کنید ، بستگی دارد.

۰ ۰

بهترین لپ تاپ استوک چه مشخصاتی باید داشته باشد

اما اگر استفاده شما از لپ تاپ ، همیشه با کمک نیروی برق است ، یک لپ تاپ با باتری معمولی تهیه کنید. دراین بخش با بررسی برخی توانمندی های سخت افزاری خرید لپ تاپ مدیریتی و اداری تلاش داریم شما را به مرحله انتخاب اولیه یک دستگاه مناسب برسانیم، ولی تصمی گیرنده نهایی شما هستید! 1) هدف از خرید ابتدایی ترین فاکتور خرید لپ تاپ اداری تعیین درست هدف استفاده از آن است. چرا که اگر هدف از خرید سیستم کاربرد های گرافیکی و جلوه های صوتی و تصویری باشد، بهترین لپ تاپ استوک ولی دستگاهی با امکانات گرافیکی ضعیف در اختیار باشد، مشخص است که هدف به درستی مشخص نشده است. استفاده از کابرد های مدیریتی و تصمیم گیری، انجام پروژه های دانشگاهی، استفاده از نرم افزار های مالی و اداری و حسابداری، صوتی و تصویری و گرافیکی و نرم افزار های مهندسی از دیگر اهداف تهیه یک لپ تاپ است. 2) صفحه نمایش: معمولا نخستین فاکتور ظاهری یک لپ تاپ که نگاه بیینده را جلب می کند، همانا صفحه نمایش آن است.

  1. پورت های مدرن
  2. لپ تاپ دل : Inspiron Series - Latitude Series - Vostro Series - XPS Series
  3. نحوه ارسال
  4. اندازه : ۲ اینچ در ۱۰٫۵ اینچ در ۱٫۱ اینچ
  5. حالت تبلت شیک
  6. پردازنده: AMD A10 pro 7350B
  7. طراحی مینیمال و منحصربهفرد

کاربران میتوانند انتظار افزایش 10 تا 20 درصدی عملکرد را نسبت به FX506 مجهز به همان پردازنده گرافیکی RTX 3060 داشته باشند. در واقع، FX507 یکی از سریعترین لپ تاپهای GeForce RTX 3060 است که میتوانید در حال حاضر بخرید و نتایج آن تقریبا 15 درصد بیشتر از میانگین لپ تاپ مجهز به همان پردازنده گرافیکی است. اجرا در حالت MSHybrid به جای حالت پردازنده گرافیکی گسسته منجر به نقص عملکرد بسیار جزئی یا تقریبا بدون کسری میشود. نتایج 3DMark بین دو حالت تقریبا یکسان خواهد بود در حالی که نرخ فریم در هنگام بازی فقط چند درصد در آزمایشهای ما کند تر است. استفاده از حالت dGPU Performance به جای حالت dGPU Turbo باعث کاهش 5 تا 10 درصدی عملکرد جی پی یو (پردازنده گرافیکی) میشود. ایسوس راه حل خنک کننده FX507 را با وجود وزن سبک تر آن در مقایسه با FX506 ارتقا داده است. Turbo، Performance، Silent، Windows و Manual Windows یا Silent هنگام مرور یا پردازش صفحات توصیه میشود تا از فنهای ضرباندار جلوگیری شود.

عمر باتری ایسوس Transformer Book Flip در حالت پخش ویدئو ۹ ساعت است، که این عدد یک روز کاری را شامل میشود. تبلت ویندوزی Samsung Galaxy TabPro S یکی از رقبای اصلی سرفس مایکروسافت است. تبلت Samsung Galaxy TabPro S یک دستگاه ۱۲ اینچی باریک و سبک است و سخت افزار قدرتمندی دارد. پردازنده این تبلت دو هستهای اینتل Core M3 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و حافظه رم ۴ گیگابایت است. ویندوز پیش فرش این دستگاه ویندوز ۱۰ است. عمر باتری این تبلت با هر بار شارژ ۱۰ ساعت خواهد بود. تبلت Microsoft Surface 3 با پردازنده ۴ هسته ای اتم x7 قدرت یافته است و دارای حافظه رم ۲ گیگابایت است. صفحه نمایش این تبلت ۱۰.۸ اینچ ClearType با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و ویندوز این دستگاه ۸٫۱ است و ابعاد آن ۱۶۷ در ۱۸۷ در ۸.۷ میلیمتر و وزن این دستگاه ۶۲۲ گرم است. ایده اصلی کروم بوک ها از عرضه لپتاپهای ارزان و قابل حمل آمد.

پایه نازک نسبتا سفت و سخت است و نیاز به نیروی لازم برای پیچاندن آن است . به طور کلی ، شاسی برای استفاده روزمره مناسب است ، هرچند به نظر می رسد که به چشم کسی نمی آید. لپ تاپ دل Latitude 3340 علاوه بر دستگاه های ورودی محافظت شده دارای محافظ برابر اشباع ، و همچنین دارای یک ماژول TPM است (ورود اطلاعات). چرخه عمر طولانی همراه با گزینه های نگهداری و راه اندازی از تولید کننده نیز برای خریداران نهادی مهم است. لپ تاپ دل Latitude 3340 این ارائه را در قالب سرویس های پیکربندی و سرویس دهی دل و خدمات تصویربرداری دل فراهم می کند. برخی از محققان شامل یک خواننده اثر انگشت و حفاظت از هارد درایو (سنسور سقوط) هستند. با این حال ، در مؤسسات آموزشی اثرگذار است و در رایانه های شخصی بیشتر حس می شود.سایت فروش لب تاپ دست دوم  این دستگاه لپ تاپ دل Dell Latitude 3340 پوشش محافظتی ندارد . دسترسی کاربران به درون در نظر گرفته نشده است.

  • برند اپل
  • ماژول حافظه لپ تاپ گیمینگ
  • بهترین لپ تاپ مخصوص بازی
  • MacBook Pro 2020 (13 اینچی)
  • مناسب برای برگذاری کلاس های آنلاین

متوسط دما برای قسمت فوقانی تحت حداکثر بار 33.3 درجه سانتی گراد / 92 فارنهایت است ، در مقایسه با متوسط 33.4 درجه سانتیگراد / 92 فارنهایت برای دستگاه های کلاس Gaming. حداکثر دما در سمت بالا 41 درجه سانتیگراد / 106 درجه فارنهایت است ، در مقایسه با میانگین 39.8 درجه سانتیگراد / 104 فارنهایت ، از 21.6 تا 68.8 درجه سانتیگراد برای کلاس بازی. شرایط برای قسمت فوقانی 24.2 درجه سانتیگراد / 76 فارنهایت است ، در مقایسه با متوسط دستگاه 33.4 درجه سانتیگراد / 92 فارنهایت. با بازی Witcher 3 ، میانگین دمای سمت بالا 29.1 درجه سانتیگراد / 84 فارنهایت است ، در مقایسه با میانگین دستگاه 33.4 درجه سانتیگراد / 92 فارنهایت. کف دست و صفحه لمسی نسبت به دمای پوست با حداکثر 31.6 درجه سانتیگراد / 88.9 فارنهایت سردتر هستند و بنابراین در لمس خنک هستند. متوسط دما در ناحیه کف دست دستگاههای مشابه 28.8 درجه سانتیگراد / 83.8 فارنهایت (-2.8 درجه سانتیگراد / -5.1 فارنهایت) بود.

طراحی لپتاپ استوک سرفیس مانند دیگر محصولات سری سرفیس مایکروسافت بسیار مدرن و چشم نواز است . رنگ های خاص و منحصر به فردی در ساخت آن به کار رفته است که شاید در لپ تاپ دیگری ندیده باشید، رنگ هایی مانند : آبی کبالت ، زرشکی ، پلاتینیوم و مشکی . برای پردازنده این سری از نسل هشم پردازنده های اینتل در ۲ مدل Core i5 و Core i7 استفاده شده است . حافظه رم آن در دو ظرفیت ۸GB و ۱۶GB است و برای ظرفیت اصلی آن از حافظه SSD در ظرفیت های ۵۱۲GB , 256GB , 128GB استفاده شده است . برای پردازنده گرافیک نیز از پردازنده سری intel HD Graphics 620 و intel Iris Plus Graphics 640 ساخت شرکت اینتل استفاده شده است . صفحه نمایش بیرقیب دستگاههای سرفیس با دقت بالاتر از Full HD، گل سرسبد تمام لپتاپهای با سیستم ویندوز ۱۰ به حساب میآید.

همچنین پردازنده گرافیکی آن دارای حافظه داخلی است و عملکرد مناسبی دارد. به صورتی که شما میتوانید با این محصول، بازیهای سبک که گرافیک سنگینی نداند را بازی کنید. صفحهنمایش نسبتاً بزرگ و فولاچدی این کالا تصاویری باکیفیت بسیار بالا را به شما عرضه میکند. پورتهای مناسب و بهروز این دستگاه اتصالی عالی را با دستگاههای دیگر و یا وسایل جانبی فراهم میآورند و آن را برای خرید لپ تاپ دانشجویی مناسب میسازند. وبکم این مدل از لپتاپهای ایسوس سبب میشود که شما بتوانید بهصورت آنلاین در جلساتی که در کشورهای دیگر برگزار میشود، شرکت کنید. حسگر اثر انگشت و کیبورد با نور پسزمینه خریداران را بیشازپیش به سمت خود جلب کرده و راضی نگه میدارد. آنها نمایشگر ضد انعکاس این وسیله را نیز، بسیار کاربردی میدانند. بدنه پلاستیکی لپتاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1067، کیفیت و استحکامی همانند یک بدنه از جنس آلومینیوم دارد. ازاینرو این کالا تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد و بسیار سبک است. علاوه بر ابعاد مناسب آن که 381x251x27 است، طراحی زیبای این دستگاه، آن را به لپتاپی خوشدست تبدیل کرده است.

  • ابعاد: ۲۷ × ۲۴۷ × ۳۷۶ میلیمتر
  • پردازنده: Intel Core i7 10510U 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز - 8 مگابایت کش
  • سری V
  • پورت های متنوع
  • حافظه ذخیره سازی: ۲۵۶GB SSD

این لپ تاپ از ۱ ترابایت حافظه SSD فوقسریع استفاده میکند و بنابراین، فایلهای حجیم خود را میتوانید در آن ذخیرهسازی کنید. حافظه رم آن ۱۶ گیگابایتی است و با داشتن ۸ مگابایت حافظه کش، میتواند سرعت انجام پروژههای شما را تا حد زیادی افزایش دهد. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۳.۹ اینچی استفاده میکند و دقت بسیار بالایی هم در نمایش رنگها دارد. لپ تاپ لنوو دست دوم از دیگر مشخصات لپ تاپ میتبوک ایکس پرو، میتوانیم به تاچپد لمسی آن اشاره کنیم که از فرمانهای مختلف هم پشتیبانی میکند. ۴ اسپیکر همراه با ۴ میکروفون در آن به کار رفته است و ابزارهای جانبی خوبی برای تولید محتوای ویدیویی هم خواهید داشت. یک پورت پرسرعت USB 3.0 در این لپ تاپ بهکار رفته و باتری لیتیوم پلیمری همراه با ظرفیت ۵۶ وات ساعت، میتواند برای ساعتها کار گرافیکی در فضای بیرون از منزل هم بسیار مناسب باشد. طراحی این لپ تاپ هم بسیار زیبا بوده و اگر قصد دارید که محصولی شگرفت برای کارهای سنگین گرافیکی خود داشته باشید، خرید لپ تاپ Matebook X Pro حتما یکی از انتخابهای خوب شما است.

در این صفحه با انتخاب هر گزینه، به Microsoft اجازه میدهید تا به آنها دسترسی داشته باشد. بعد از مشخص کردن گزینههای دلخواه، روی Accept کلیک نمایید. اکنون راه اندازی ویندوز به پایان رسیده است و شما آماده استفاده از لپ تاپ جدید خود هستید. توجه داشته باشید که لپ تاپ احتمالاً قبل از فعالیت، مجبور به نصب یک آپدیت از ویندوز است. قبل از استفاده، اجازه دهید که به روز رسانی لپ تاپ hp کامل شود. با توجه به تنظیمات لپ تاپ، اگر قصدتان خرید لپ تاپ اچ پی است باید به این مرحله دقت کنید. فعال کردن وای فای در لپ تاپهای مختلف، به روشهای متفاوتی انجام میشود. پیش از همه چیز، درایور وایرلس را نصب کنید. این درایور در یک DVD و هنگام خرید لپ تاپ hp، در بسته محصول وجود دارد. اگر خبری از DVD نبود، آن را از سایت HP دانلود نمایید. بعد از نصب درایور و در ادامه مراحل فعال کردن وای فای لپ تاپ hp، نوبت به روشن کردن قابلیت وای فای میرسد.

  • پردازنده میتواند کم قدرت باشد
  • لوازم جانبی موبایل
  • ظاهر ساده ای نسبت به نوع لپ تاپ اپن باکس دارند
  • سرعت انتقال اطلاعات هارد ۸۰ مگابایت بر ثانیه
  • ابزار های دستی

بنچمارک این پردازنده در حالت کلی 5263 می باشد. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت از نوع DDR4 می باشد. مادربرد لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو دارای یک اسلات رم آنبورد با ظرفیت 4 گیگابایت و یک اسلات رم 4 گیگابایتی با پشتیبانی از 8 گیگابایت رم می باشد. بنابراین رم این لپ تاپ تا 12 گیگابایت قابل ارتقاء می باشد. این مقدار حافظه برای اکثر کارهای پردازشی، لپ تاپ استوک دل e6540 محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی متوسط مناسب می باشد. لپ تاپ IdeaPad 3 دارای حافظه عادی با ظرفیت 1TB 5400RPM می باشد که قابلیت ارتقاء نیز دارد. همچنین مادربرد این لپ تاپ دارای یک اسلات M.2 می باشد که می توانید بر روی آن حافظه سرعت بالای SSD قرار دهید. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ IdeaPad 3 از دو قسمت تشکیل شده است. کارت گرافیک اولیه همان کارت گرافیک مجتمع با پردازنده آن بورد بوده که در کارهای روزمره و غیر گرافی در مدار قرار دارد و بهره گیری از رم دستگاه امور عادی گرافیکی را انجام میدهد.

 
۰ ۰