تلویزیون 55 اینچ ال جی UP76006 مدل 55UP76006LC

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون 55 اینچ ال جی UP76006 مدل 55UP76006LC

تلویزیون 55 اینچ ال جی UP76006 مدل 55UP76006LC::دنیس کالا

lg tvنورپردازی آن از نوع مستقیم است و روشنایی بالایی آن به خاطر آرایش ماتریکسی لامپ های ال ای دی می باشد. صدای آن 20 وات است و با دو اسپیکر ارائه می شود. ال جی در این تلویزیون نیز مانند همه تلویزیون های خود از سیستم عامل WebOS استفاده کرده است که این سیستم عامل قابلیت های زیادی را برای کاربران دارد. از جستجوی صوتی گرفته تا اشتراک محتوا با این تلویزیون قابل انجام است. در تلویزیون 55up76006lc پنل IPS است یعنی آرایش پیکسلی در این تلویزیون افقی است و زاویه دید بالایی را برای کاربر فراهم می کند. شما می توانید از هر زاویه ای به تلویزیون تماشا کنید و از کیفیت تصویر آن لذت ببرید. جدا از اینکه زاویه دید بالایی را دارد، می تواند تا حدودی ضد ضربه باشد و ایمنی را برای شما فراهم کند. پنل IPS می تواند ضربات را تا حدودی تحمل کند. اما پنل IPS دارای زمان پاسخگویی کم است و برای کاربران حرفه ای و یا گیمر های ایده آل می باشد.

ال جی در نامگذاری مدل های خود از دو حرف لاتین استفاده میکند که یکی از حروف اشاره به سال تولید و طراحی تلویزیون و دیگری اشاره به کیفیت تصویر تلویزیون دارد. حرف (J(2017، حرف (K(2018، حرف (M(2019 و حرف N اشاره به مدل های 2020 دارد.حرف های P و Q نیز به تریتب مربوط به سال های 2021 و 2022 دارد. از سوی دیگر حروف U و S مدل های 4K و حرف L نیز به مدل های فول اچ دی اشاره دارد. تلویزیون 2022 طراحی شده توسط این کمپانی خوش نام در حال حاضر یکی از جدیدترین محصولات آن بشمار می رود که به توجه به مدل های آن از بروزترین فناوری های روز دنیا بهره برده اند. تا سال 2019 مدل های نانوسل با حرف S مشخص میشدند ولی در 2020 این مدل ها با پیشوند NANO به بازار عرضه شدند. از معروف ترین مدل های نانوسل میتوان بهSM8100 ، SM9000 و SM9500 و یا NANO80 ،NANO86 و …

تلویزیون ال جی

lg tvبه آن اضافه کنید: فقط عمق سیاهیها نیست بلکه جزئیات موجود در بلک لولها هستند که یک تصویر عالی ایجاد میکنند. مزیت مهم تلویزیون های سونی، استفاده از یک کیفیت عالی، نور بسیار با کیفیت برای نمایش جزئیات تصاویر، سیستم صوتی استاندارد، پشتیبانی نرم افزاری و صد البته دوام عالی است. موضوع بودجه اهمیت ویژهای دارد؛ اما گاهی میتوانید با پرداخت هزینه بیشتر، انتخابی فوقالعاده داشته باشید. شرکت سونی یکی از موفقترین لیبلها در زمینه عرضه بازار جهانی است؛ خانه سونی در حال حاضر عرضهکننده انواع تجهیزات صوتی و تصویری برند سونی و فروشنده برجسته تلویزیونهای این شرکت است. در بحث خرید همیشه یک فروشنده میتواند راهنماییهای خوبی بر اساس نیاز شما داشته باشد. در اینخصوص میتوانید خانه سونی که در شمار معتبرترین نمایندگی تلویزیون سونی در تهران است کمک بگیرید. همچنین این نمایندگی مکانی است که میتوانید با آسودگی خاطر از آن خرید کرده و از خدمات کم نظیر آن بهرهمند شوید.

HDR ،HLG ،Dolby Vision فرمت های HDR می باشند.

HDR محدوده دینامیکی بالایی می باشد که تصاویر تاریک را تاریکتر و روشن را روشن تر نمایش می دهد. کنتراست در این فناری به صورتی بوده که حتی ریزترین جزئیات را هم مشاهده خواهید کرد. فناوری HDR خود دارای فرمت های می باشد که نسخه های پیشرفته HDR به شمار می آیند. HDR ،HLG ،Dolby Vision فرمت های HDR می باشند. Dolby Vision صحنه های سینمایی فوق العاده را در خانه برای شما مهیا می کند به گونه ای که احساس می کنید در سینما هستید. کیفیت، کنتراست، رنگ و وضوح عالی را با هم در تصویر ببینید. همیشه محتوای که می خواهیم تماشا کنیم با کیفیت و وضوح عالی نیستند، ممکن است محتوایی را در دسترس داشته باشیم که از کیفیت پایینی برخوردار باشند و نگاه کردن به آن ها در این سطح اصلا خوشایند نخواهد بود. ال جی برای این نوع از محتوا ها هم فکری کرده و بی توجه ار کنارشان رد نشده است.

امروزه تعداد معدودی از شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری توانسته اند رضایت بالای خریداران را به دست آورند و نام خود را در این بازار رقابتی حفظ کنند. یکی از موفق ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون، برند کره ای ال جی می باشد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، این شرکت با بهره گیری از متخصصان بسیار مجرب، در تولید تلویزیون های مجهز به آخرین تکنولوژی، در جلب اعتماد خریداران پیشتاز است. تلویزیون های شرکت ال جی، بهترین کیفیت صوتی را در میان تمام برندها، ارائه می دهند. در بخش کیفیت تصاویر ارائه شده، تلویزیون های 4k ال جی واقعی ترین صحنه ها را به نمایش در می آورند، به گونه ای که مخاطب خود را در اعماق تصاویر هیجان انگیز تصور می کند. به بهترین شکل انجام می گیرد همچنین امنیت بالای این سیستم عامل، شما را در حفظ حریم شخصیتان یاری خواهد داد. اگر در فکر خرید یک تلویزیون با بهترین تکنولوژی روز دنیا هستید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید.

دید کارگردان زنده می شود.

مشارکت کامل تلویزیون های UHD ال جی هنوز فراتر از همه انتظارات هستند. واقع گرایی تصویر، رنگ های درخشان و وضوح چهار برابر Full HD را کشف کنید. سینما را به خانه خود بیاورید. حالت فیلمساز و HDR تجربه تماشای حتی فراگیرتری را به شما ارائه می دهند. برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود به پلتفرم های پخش مورد علاقه خود متصل شوید. از برنامه های Apple TV و Netflix لذت ببرید. جدیدترین فیلمها، برنامههای تلویزیونی، مستندها و ورزشها را به صورت زنده در یک مکان تماشا کنید. دید کارگردان زنده می شود. حالت فیلمساز صاف کردن حرکت را غیرفعال می کند و در عین حال نسبت تصویر اصلی، رنگ ها و نرخ فریم را حفظ می کند. به این ترتیب ایده اصلی کارگردان را با دقت بازتولید می کند تا به شما امکان می دهد فیلم را همانطور که در نظر گرفته شده تجربه کنید. تلویزیون UHD الجی رنگهای زنده و جزئیات دقیق را به لطف Active HDR ارائه میکند.

خرید Lg Tv

lg tvلیست برنامه های تلویزیونی که به شما امکان می دهد یک یادآوری راحت از برنامه هایی که نمی خواهید از دست بدهید را تنظیم کنید .اشتراک صفحه نمایش یک راه پرهیجان برای اتصال موبایل هوشمند به تلویزیون , دوربین که باید یک دوربین را متصل کنید , مولتی ویو برای نشان دادن دو ورودی در کنار هم . دسترسی برای تنظیم چگونگی تعامل با تلویزیون و اخطارها که شما را از آپدیت های تلویزیون هوشمند که باید دریافت کنید مطلع می سازد . این لانچر شماست پس آن را آنطور که می خواهید سفارشی سازید . وقتی لانچر بر روی صفحه نمایش است در گوشه بالا سمت راست این سه آیکون را می بینید . بر روی نوت موسیقی کلیک کنید تا پخش کننده موسیقی باز شود و سریعا موسیقی خود را پخش کنید و در همین حال کارهای دیگری نظیر وب گردی را هم انجام دهید . در کنار این آیکون انتخاب کننده ورودی هاست .

هرکدام از این دو گزینه ویژگیهای خاص خود را دارند.

lg tvمقایسه تلویزیون سونی با ال جی از جهات مختلفی نظیر طراحی ظاهری، سیستم عامل، کیفیت تصویر، کیفیت صدا، گیم، قیمت و ارزش خرید صورت میگیرد. دو برند سونی در ژاپن و الجی در کره بزرگترین تولید کننده سیستمهای صوتی و تصویری در دنیا بهشمار میروند. هرکدام از این دو گزینه ویژگیهای خاص خود را دارند. معمولا یکی از مهمترین دغدغههای ما هنگام خرید تلویزیون انتخاب برند است. در حالحاضر تولید کنندگان زیادی وجود دارند که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت میکنند. اما از بین همه موارد موجود تعداد انگشت شماری نظیر سونی و الجی محبوبیت جهانی دارند. انتخاب برند مناسب از بین موارد موجود برخلاف تصور چندان راحت نیست. زیرا تلویزیونهای مدرن سیستم بسیار پیچیدهای دارند و برای انتخاب گزینه مناسب از بین آنها باید به موارد متعددی توجه شود. از آنجایی که برند سونی و الجی همیشه در بورس بوده و طرفداران زیادی دارند، در ادامه مطالب تصمیم داریم از جهات مختلف تلویزیونهای دو برند مذکور را با هم مقایسه کنیم.

ال جی Tv

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با moloudimall وب سایت خود باشید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.