بهترین لپ تاپ استوک چه مشخصاتی باید داشته باشد

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین لپ تاپ استوک چه مشخصاتی باید داشته باشد

اما اگر استفاده شما از لپ تاپ ، همیشه با کمک نیروی برق است ، یک لپ تاپ با باتری معمولی تهیه کنید. دراین بخش با بررسی برخی توانمندی های سخت افزاری خرید لپ تاپ مدیریتی و اداری تلاش داریم شما را به مرحله انتخاب اولیه یک دستگاه مناسب برسانیم، ولی تصمی گیرنده نهایی شما هستید! 1) هدف از خرید ابتدایی ترین فاکتور خرید لپ تاپ اداری تعیین درست هدف استفاده از آن است. چرا که اگر هدف از خرید سیستم کاربرد های گرافیکی و جلوه های صوتی و تصویری باشد، بهترین لپ تاپ استوک ولی دستگاهی با امکانات گرافیکی ضعیف در اختیار باشد، مشخص است که هدف به درستی مشخص نشده است. استفاده از کابرد های مدیریتی و تصمیم گیری، انجام پروژه های دانشگاهی، استفاده از نرم افزار های مالی و اداری و حسابداری، صوتی و تصویری و گرافیکی و نرم افزار های مهندسی از دیگر اهداف تهیه یک لپ تاپ است. 2) صفحه نمایش: معمولا نخستین فاکتور ظاهری یک لپ تاپ که نگاه بیینده را جلب می کند، همانا صفحه نمایش آن است.

  1. پورت های مدرن
  2. لپ تاپ دل : Inspiron Series - Latitude Series - Vostro Series - XPS Series
  3. نحوه ارسال
  4. اندازه : ۲ اینچ در ۱۰٫۵ اینچ در ۱٫۱ اینچ
  5. حالت تبلت شیک
  6. پردازنده: AMD A10 pro 7350B
  7. طراحی مینیمال و منحصربهفرد

کاربران میتوانند انتظار افزایش 10 تا 20 درصدی عملکرد را نسبت به FX506 مجهز به همان پردازنده گرافیکی RTX 3060 داشته باشند. در واقع، FX507 یکی از سریعترین لپ تاپهای GeForce RTX 3060 است که میتوانید در حال حاضر بخرید و نتایج آن تقریبا 15 درصد بیشتر از میانگین لپ تاپ مجهز به همان پردازنده گرافیکی است. اجرا در حالت MSHybrid به جای حالت پردازنده گرافیکی گسسته منجر به نقص عملکرد بسیار جزئی یا تقریبا بدون کسری میشود. نتایج 3DMark بین دو حالت تقریبا یکسان خواهد بود در حالی که نرخ فریم در هنگام بازی فقط چند درصد در آزمایشهای ما کند تر است. استفاده از حالت dGPU Performance به جای حالت dGPU Turbo باعث کاهش 5 تا 10 درصدی عملکرد جی پی یو (پردازنده گرافیکی) میشود. ایسوس راه حل خنک کننده FX507 را با وجود وزن سبک تر آن در مقایسه با FX506 ارتقا داده است. Turbo، Performance، Silent، Windows و Manual Windows یا Silent هنگام مرور یا پردازش صفحات توصیه میشود تا از فنهای ضرباندار جلوگیری شود.

عمر باتری ایسوس Transformer Book Flip در حالت پخش ویدئو ۹ ساعت است، که این عدد یک روز کاری را شامل میشود. تبلت ویندوزی Samsung Galaxy TabPro S یکی از رقبای اصلی سرفس مایکروسافت است. تبلت Samsung Galaxy TabPro S یک دستگاه ۱۲ اینچی باریک و سبک است و سخت افزار قدرتمندی دارد. پردازنده این تبلت دو هستهای اینتل Core M3 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و حافظه رم ۴ گیگابایت است. ویندوز پیش فرش این دستگاه ویندوز ۱۰ است. عمر باتری این تبلت با هر بار شارژ ۱۰ ساعت خواهد بود. تبلت Microsoft Surface 3 با پردازنده ۴ هسته ای اتم x7 قدرت یافته است و دارای حافظه رم ۲ گیگابایت است. صفحه نمایش این تبلت ۱۰.۸ اینچ ClearType با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و ویندوز این دستگاه ۸٫۱ است و ابعاد آن ۱۶۷ در ۱۸۷ در ۸.۷ میلیمتر و وزن این دستگاه ۶۲۲ گرم است. ایده اصلی کروم بوک ها از عرضه لپتاپهای ارزان و قابل حمل آمد.

پایه نازک نسبتا سفت و سخت است و نیاز به نیروی لازم برای پیچاندن آن است . به طور کلی ، شاسی برای استفاده روزمره مناسب است ، هرچند به نظر می رسد که به چشم کسی نمی آید. لپ تاپ دل Latitude 3340 علاوه بر دستگاه های ورودی محافظت شده دارای محافظ برابر اشباع ، و همچنین دارای یک ماژول TPM است (ورود اطلاعات). چرخه عمر طولانی همراه با گزینه های نگهداری و راه اندازی از تولید کننده نیز برای خریداران نهادی مهم است. لپ تاپ دل Latitude 3340 این ارائه را در قالب سرویس های پیکربندی و سرویس دهی دل و خدمات تصویربرداری دل فراهم می کند. برخی از محققان شامل یک خواننده اثر انگشت و حفاظت از هارد درایو (سنسور سقوط) هستند. با این حال ، در مؤسسات آموزشی اثرگذار است و در رایانه های شخصی بیشتر حس می شود.سایت فروش لب تاپ دست دوم  این دستگاه لپ تاپ دل Dell Latitude 3340 پوشش محافظتی ندارد . دسترسی کاربران به درون در نظر گرفته نشده است.

  • برند اپل
  • ماژول حافظه لپ تاپ گیمینگ
  • بهترین لپ تاپ مخصوص بازی
  • MacBook Pro 2020 (13 اینچی)
  • مناسب برای برگذاری کلاس های آنلاین

متوسط دما برای قسمت فوقانی تحت حداکثر بار 33.3 درجه سانتی گراد / 92 فارنهایت است ، در مقایسه با متوسط 33.4 درجه سانتیگراد / 92 فارنهایت برای دستگاه های کلاس Gaming. حداکثر دما در سمت بالا 41 درجه سانتیگراد / 106 درجه فارنهایت است ، در مقایسه با میانگین 39.8 درجه سانتیگراد / 104 فارنهایت ، از 21.6 تا 68.8 درجه سانتیگراد برای کلاس بازی. شرایط برای قسمت فوقانی 24.2 درجه سانتیگراد / 76 فارنهایت است ، در مقایسه با متوسط دستگاه 33.4 درجه سانتیگراد / 92 فارنهایت. با بازی Witcher 3 ، میانگین دمای سمت بالا 29.1 درجه سانتیگراد / 84 فارنهایت است ، در مقایسه با میانگین دستگاه 33.4 درجه سانتیگراد / 92 فارنهایت. کف دست و صفحه لمسی نسبت به دمای پوست با حداکثر 31.6 درجه سانتیگراد / 88.9 فارنهایت سردتر هستند و بنابراین در لمس خنک هستند. متوسط دما در ناحیه کف دست دستگاههای مشابه 28.8 درجه سانتیگراد / 83.8 فارنهایت (-2.8 درجه سانتیگراد / -5.1 فارنهایت) بود.

طراحی لپتاپ استوک سرفیس مانند دیگر محصولات سری سرفیس مایکروسافت بسیار مدرن و چشم نواز است . رنگ های خاص و منحصر به فردی در ساخت آن به کار رفته است که شاید در لپ تاپ دیگری ندیده باشید، رنگ هایی مانند : آبی کبالت ، زرشکی ، پلاتینیوم و مشکی . برای پردازنده این سری از نسل هشم پردازنده های اینتل در ۲ مدل Core i5 و Core i7 استفاده شده است . حافظه رم آن در دو ظرفیت ۸GB و ۱۶GB است و برای ظرفیت اصلی آن از حافظه SSD در ظرفیت های ۵۱۲GB , 256GB , 128GB استفاده شده است . برای پردازنده گرافیک نیز از پردازنده سری intel HD Graphics 620 و intel Iris Plus Graphics 640 ساخت شرکت اینتل استفاده شده است . صفحه نمایش بیرقیب دستگاههای سرفیس با دقت بالاتر از Full HD، گل سرسبد تمام لپتاپهای با سیستم ویندوز ۱۰ به حساب میآید.

همچنین پردازنده گرافیکی آن دارای حافظه داخلی است و عملکرد مناسبی دارد. به صورتی که شما میتوانید با این محصول، بازیهای سبک که گرافیک سنگینی نداند را بازی کنید. صفحهنمایش نسبتاً بزرگ و فولاچدی این کالا تصاویری باکیفیت بسیار بالا را به شما عرضه میکند. پورتهای مناسب و بهروز این دستگاه اتصالی عالی را با دستگاههای دیگر و یا وسایل جانبی فراهم میآورند و آن را برای خرید لپ تاپ دانشجویی مناسب میسازند. وبکم این مدل از لپتاپهای ایسوس سبب میشود که شما بتوانید بهصورت آنلاین در جلساتی که در کشورهای دیگر برگزار میشود، شرکت کنید. حسگر اثر انگشت و کیبورد با نور پسزمینه خریداران را بیشازپیش به سمت خود جلب کرده و راضی نگه میدارد. آنها نمایشگر ضد انعکاس این وسیله را نیز، بسیار کاربردی میدانند. بدنه پلاستیکی لپتاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-DM1067، کیفیت و استحکامی همانند یک بدنه از جنس آلومینیوم دارد. ازاینرو این کالا تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد و بسیار سبک است. علاوه بر ابعاد مناسب آن که 381x251x27 است، طراحی زیبای این دستگاه، آن را به لپتاپی خوشدست تبدیل کرده است.

  • ابعاد: ۲۷ × ۲۴۷ × ۳۷۶ میلیمتر
  • پردازنده: Intel Core i7 10510U 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز - 8 مگابایت کش
  • سری V
  • پورت های متنوع
  • حافظه ذخیره سازی: ۲۵۶GB SSD

این لپ تاپ از ۱ ترابایت حافظه SSD فوقسریع استفاده میکند و بنابراین، فایلهای حجیم خود را میتوانید در آن ذخیرهسازی کنید. حافظه رم آن ۱۶ گیگابایتی است و با داشتن ۸ مگابایت حافظه کش، میتواند سرعت انجام پروژههای شما را تا حد زیادی افزایش دهد. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۳.۹ اینچی استفاده میکند و دقت بسیار بالایی هم در نمایش رنگها دارد. لپ تاپ لنوو دست دوم از دیگر مشخصات لپ تاپ میتبوک ایکس پرو، میتوانیم به تاچپد لمسی آن اشاره کنیم که از فرمانهای مختلف هم پشتیبانی میکند. ۴ اسپیکر همراه با ۴ میکروفون در آن به کار رفته است و ابزارهای جانبی خوبی برای تولید محتوای ویدیویی هم خواهید داشت. یک پورت پرسرعت USB 3.0 در این لپ تاپ بهکار رفته و باتری لیتیوم پلیمری همراه با ظرفیت ۵۶ وات ساعت، میتواند برای ساعتها کار گرافیکی در فضای بیرون از منزل هم بسیار مناسب باشد. طراحی این لپ تاپ هم بسیار زیبا بوده و اگر قصد دارید که محصولی شگرفت برای کارهای سنگین گرافیکی خود داشته باشید، خرید لپ تاپ Matebook X Pro حتما یکی از انتخابهای خوب شما است.

در این صفحه با انتخاب هر گزینه، به Microsoft اجازه میدهید تا به آنها دسترسی داشته باشد. بعد از مشخص کردن گزینههای دلخواه، روی Accept کلیک نمایید. اکنون راه اندازی ویندوز به پایان رسیده است و شما آماده استفاده از لپ تاپ جدید خود هستید. توجه داشته باشید که لپ تاپ احتمالاً قبل از فعالیت، مجبور به نصب یک آپدیت از ویندوز است. قبل از استفاده، اجازه دهید که به روز رسانی لپ تاپ hp کامل شود. با توجه به تنظیمات لپ تاپ، اگر قصدتان خرید لپ تاپ اچ پی است باید به این مرحله دقت کنید. فعال کردن وای فای در لپ تاپهای مختلف، به روشهای متفاوتی انجام میشود. پیش از همه چیز، درایور وایرلس را نصب کنید. این درایور در یک DVD و هنگام خرید لپ تاپ hp، در بسته محصول وجود دارد. اگر خبری از DVD نبود، آن را از سایت HP دانلود نمایید. بعد از نصب درایور و در ادامه مراحل فعال کردن وای فای لپ تاپ hp، نوبت به روشن کردن قابلیت وای فای میرسد.

  • پردازنده میتواند کم قدرت باشد
  • لوازم جانبی موبایل
  • ظاهر ساده ای نسبت به نوع لپ تاپ اپن باکس دارند
  • سرعت انتقال اطلاعات هارد ۸۰ مگابایت بر ثانیه
  • ابزار های دستی

بنچمارک این پردازنده در حالت کلی 5263 می باشد. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت از نوع DDR4 می باشد. مادربرد لپ تاپ IdeaPad 3 لنوو دارای یک اسلات رم آنبورد با ظرفیت 4 گیگابایت و یک اسلات رم 4 گیگابایتی با پشتیبانی از 8 گیگابایت رم می باشد. بنابراین رم این لپ تاپ تا 12 گیگابایت قابل ارتقاء می باشد. این مقدار حافظه برای اکثر کارهای پردازشی، لپ تاپ استوک دل e6540 محاسباتی، تحلیلی و گرافیکی متوسط مناسب می باشد. لپ تاپ IdeaPad 3 دارای حافظه عادی با ظرفیت 1TB 5400RPM می باشد که قابلیت ارتقاء نیز دارد. همچنین مادربرد این لپ تاپ دارای یک اسلات M.2 می باشد که می توانید بر روی آن حافظه سرعت بالای SSD قرار دهید. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ IdeaPad 3 از دو قسمت تشکیل شده است. کارت گرافیک اولیه همان کارت گرافیک مجتمع با پردازنده آن بورد بوده که در کارهای روزمره و غیر گرافی در مدار قرار دارد و بهره گیری از رم دستگاه امور عادی گرافیکی را انجام میدهد.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.