سایت تجهیزات دندانپزشکی و معرفی انواع تجهیزات دندانپزشکی زیبایی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

سایت تجهیزات دندانپزشکی و معرفی انواع تجهیزات دندانپزشکی زیبایی

مهم نیست که چه تخصصی دارید، برای هر دندانپزشک تهیه تجهیزات مصرفی دندانپزشکی امری ضروری است. با توجه به این موضوع که برخی از ابزارهای دندانپزشکی تنها برای تخصصهای خاص مورد استفاده قرار میگیرد اما لوازم عمومی و مصرفی تقریبا جزو موارد ضروری برای تجهیز مطب محسوب میشود. لوازم دندانپزشکی در گروه های مختلفی قابل دسته بندی هستند. سایت تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت چه محصولاتی را ارائه میدهد؟ فروشگاه آنلاین خرید مواد دندانپزشکی پیشرودنت با تامین مواد اولیه مرغوب و تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت سعی دارد تا نیاز دندانپزشکان عزیز را با هر تخصصی برآورده نماید. لیست زیر به برخی از تجهیزات پرکاربرد مصرفی دندانپزشکی اشاره شده است. یونیت دندانپزشکی: یونیت صندلی شرکت اوستم یکی از مدرنترین و پیشرفته ترین دستگاههای حال حاضر در دنیاست . زیبایی وطراحی منحصر بفرد ، تکنولوژی روز دنیا و آپشن های گوناگون آن در کنار قیمت مناسب دستگاه از اصلی ترین مزیتهای آن است. آنگل: آنگل از قسمت های مختلف زیر تشکیل شده است که عبارتند از : هد یا سر آنگل دارای کاتریج ، یک ورودی و یک خروجی آب می باشند که در بعضی از انواع آن مجرای آب تعبیه نشده است. پوسته که محافظ و نگهدارنده متعلقات دورش است. توربین دندانپزشکی: دندانپزشک زمانی که بخواهد دندان شما را پر کند باید با استفاده از توربین­ها قسمتی از دندان را که پوسیده شد بردارد سپس توسط مواد مخصوص آن را پر نماید تا از پیشرفت پوسیدگی جلوگیری نماید.

  1. وابسته بودن نتیجه به میزان توجه و مشارکت بیمار
  2. جراحی های داخل دهانی کوچک (مینور)
  3. صندلی بیمار دندانپزشکی
  4. مینی یونیت
  5. شماره تماس به نام متقاضی و مالک کارتابل
  6. اسید اچ و ماده سیلنت

این وسیله با کمک پیستونها فعالیت خود را انجام میدهد که یکی پس از دیگری فشرده شده و دیسک را روبهروی آنها تغییر موقعیت میدهد. ایرموتور معمولا به دلیل ساختارش خرابی زیادی ندارد اما گاهی برخی موارد سبب میشوند تا نیاز به تعمیر ایرموتور دندانپزشکی پیدا شود. به طور مثال اگر روغن کاری به طور نامناسب و اشتباه انجام شود و یا فشارهوای نامناسب گیز کند قفل شده و عکس العملی دربرابر ورود فشار هوا نخواهد داشت. البته برای برطرف کردن این مشکل تعمیرکاران به صورت حرفهای نسبت به تعمیر ایرموتور دندانپزشکی اقدام خواهند کرد. به طور مثال روشهایی که متخصصان استاده جهت رفع گیری ایرموتور دندانپزشوی انجام میدهند در ادامه نام برده شدهاند. در زیر مواردی نام برده شدهاند که در جلوگیری از بروز خرابی در این وسیله به شما کمک خواهند کرد. هندپیس وسیلهای است در دندانپزشکی که به تنهایی قابل استقاده نیست. این وسیله با متصل شدن به شیلنگهای مخصوص روی یوینیت و با فشار هوا عمل میکند. هندپیسها شامل موارد زیر میشوند. از این وسیله جهت پولیش، رفع پوسیدگی و تغییر پروتزها استفاده میشود. همچنین هندپیس باتوجه به کارکرد انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز از آنها استفاده میشود. امروزه افراد زیادی برای درست کردن دندانشان به دندانپزشکی مراجعه میکنند که برای ترمیم و از بین بردن پوسیدگی از وسیلهای به نام هندپیس استفاده میشود. به همین دلیل این وسیله با استفاده مکرر توسط پزشک همراه است که همین مورد سبب میشود تا ما به تعمیر هندپیس دندانپزشکی نیاز داشته باشیم. تمامی فعالیتهای مربوط به تعمیر هندپیس دندانپزشکی را به وسیله تعمیرکاران مجرب انجام میشود.

پایه یونیت دندانپزشکی چگونه است ؟ پایه یونیت دندانپزشکی و تمام قطعات آن روی یک بازوی افقی نصب میشوند.استحکام مکانیکی بازو و جایگاه آن به گونه ای محاسبه و ساخته شده است که سیستم, تجهیزات دندانپزشکی زیبایی متعادل و بدون لرزش و همچنین با حداقل وزن و فشار ممکن در محل خود استقرار داشته باشد. واردات یونیت دندانپزشکی از چه کشور هایی انجام می شود؟ با اینکه امروزه بسیاری از کشور ها در زمینه تولید این وسیله فعالیت می کنند ولی اغلب واردات یونیت دندانپزشکی بیشتر از کشورهای اروپایی انجام می شود و این واردات به سبب نیاز کشور متفاوت می باشد. پس از انجام و خرید این محصول نوبت به ترخیص آن از گمرک می رسد. ترخیص یونیت های دندانپزشکی با تعرفه و ضوابط متفاوتی انجام می شود و دانستن قوانین و ضوابط ترخیص از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا اگر در زمینه ترخیص این دسته از محصولات اطلاعات کافی در دسترس ندارید می توانید کار ترخیص کالا را به افراد حرفه ای بنام ترخیص کار بسپارید. ترخیص کار فردی است که به نمایندگی از صاحب بار در گمرک کار ترخیص کالا را در زمان بسیار مناسب انجام می دهد.

اما لامینیت این مزیت را دارد که برای کسانی که انجام ارتودنسی برای آنها غیر قابل انجام است،  میتواند برای رفع کجی احتمالی دندانها مورد استفاده قرار گیرد. لمینیت پوسته نازک از نوع کامپوزیت یا سرامیکی است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و با قرار گیری این پوسته بروی دندان فرم زیبایی در دندان ها ایجاد می شود. سلام، نگران نباشید در برخی موارد ممکن است چنین اتفاقی پیش بیاید. تنها کافی است به متخصص ارتودنسی خودتان مراجعه کرده تا او مشکل را برطرف کند. دهانشویه یکی از ملزومات رعایت بهداشت دهان و دندان محسوب می­شود. بهترین دهانشویه هم زمانی انتخاب می­شود که اولا همه انواع دهانشویه را شناخته باشید و ثانیا با مشوردت دندان­پزشک اقدام به تهیه و استفاده از آن کنید. بوی بد دهان کودک پس از بیدار شدن از خواب چندساعته یا غذا خوردن، نه عجیب است و نه نگرانکننده. اما اگر بوی بد دهان کودک از بین نرود و حالتی مزمن داشته باشد چه؟

پاکستان چند سالی است که با سرمایهگذاری برندهای آلمانی و ایتالیایی به قطب تولید ابزارهای استیل دندان پزشکی تبدیل شده است. تنوع تجهیزات استیل دندان پزشکی آن قدر بالاست که هر کارخانهای نمیتواند وارد این عرصه شود و تمام محصولات را تولید کند. همین ویژگی باعث شده تولید این محصول در کشور صرفه اقتصادی چندانی نباشد اما سوال اینجاست که پاکستان چگونه توانسته بازار این صنعت را در دنیا بهدست بگیرد؟ محصولات استیل در پاکستان با کیفیتهای متفاوتی تولید میشود که این موضوع مهمترین مزیت تولید در پاکستان است.این کشور در تولید استیل ظرفیت بسیار بالایی دارد و محصولات با کیفیتی به بازار ارائه میکند. یکی از مشکلاتی که در زمینه تولید تجهیزات استیل دندانپزشکی در ایران وجود دارد، کیفیت استیل است. ردهبندی استیل برای دریافت استانداردهای جهانی اهمیت بسیاری دارد. مرکز تولید تجهیزات پزشکی، شهر سیالکوت در پاکستان است، در این شهر که در نزدیکی ولایت لاهور است تمام مردم به ساخت و تولید این محصول میپردازند.

آنگل دندانپزشکی هندپیسی است که بر روی ایرموتور وصل میشود. به تنهایی قابل استفاده نمیباشد و باید در کنار هندپیس مورد استفاده قرار گیرد. ایرموتور دندانپزشکی وسیله ایست که با جریان هوا به چرخش در می آید و آنگل های مختلف دندان پزشکی روی آن نصب می گردد.. توسط هوا که به آن ایرموتور میگویند. توسط برق که به آن میکروموتور میگویند. سیستم آب آنها به دو صورت داخل و خارج است. نکته :در بعضی از انواع آنگل ها مجرای آب تعبیه نشده است. قطعات آنگل شامل چه مواردی هستند؟ دنده های انتقال دهنده ی نیرو : نیرو از شفت چاکدار به کاتریج انتقال میابد. نکته: کاتریج باید مدام روغنکاری شود چون در اثر اصطکاکی که بین قطعات است، قیمت تجهیزات ایمپلنت کم کم کوتاه شده و از هم دور میشوند که در این هنگام باید قطعه تعویض و بعد استفاده شود. مهمترین عامل درنگهداری آنگل و ایرموتور چیست؟ روغن کاری از مهمترین عامل در نگهداری آنگلها و ایرموتور هاست. به طوری که لازم است قبل و بعد از اتوکلاو و همچنین در حین کار بطور مداوم روغن کاری شوند. چگونه روغن کاری کنیم؟ جهت استریل نمودن، می بایست از اتوکلاو استفاده شود. برای این کار ابتدا آنگل و یا هندپیس مستقیم را روغن کاری و سپس داخل بسته استریل قرار داده و در نهایت داخل اتوکلاو قرار دهید. از وارد آمدن هرگونه ضربه (زمین خوردگی) به هد آنگل و یا هندپیس مستقیم جلوگیری شود. دفرمگی هد ناشی از ضربه، موجب اختلال در عملکرد وسیله می گردد. هرگز از فرزهای مستهلک و تاب دار استفاده نگردد. در صورت مشاهده لقی در قسمت کارتریج آنگل، بلبرینگ های آن می بایست تعویض گردد.

سعی کنید این موارد را به خاطر داشته باشید و تمامی آن را رعایت کنید. برای مثال با توجه به نوع درمان شما و میزان ناهنجاری دندان های شما متخصص از شما می خواهد که 22 ساعت کامل از ارتودنسی نامرئی استفاده کنید. و نکته مهم دیگر اینکه این پلاک ها معمولا هر دو هفته یک بار در زمان تعیین شده توسط متخصص ارتودنسی عوض خواهندشد. این جلسات زمان زیادی لازم ندارد اما حتما باید در جلسات تعیین شده به صورت مرتب شرکت کنید، در این جلسات روند درمان بررسی خواهد شد و معمولا 20 دقیقه طول خواهد کشید. فاصله جلسات نیز بین 8 تا 10 هفته می باشد. در کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر داودیان از سیستم منحصر به فرد ارتودنسی دیمون استفاده میشود و نیازی نیست بیماران هر 4 هفته یک بار به کلینیک مراجعه کنند. چنانچه ارتودنسی نامرئی انتخاب شده باشد، بررسیها هر 4 تا 6 هفته یک بار انجام میشود و پلاک شفاف بعدی پس از ارزیابی پیشرفت در اختیار بیمار قرار داده میشود.

تغییر در روشی که عادت به دیدن چیزها کرده ایم، بلافاصله علاقه افرادی را که به عکس های شما نگاه می کنند به اوج خود می رساند. از سوژه خود بالاتر یا پایین بروید تا با اندازه و احساسی که منتقل می کند بازی کنید. نور پس زمینه، بازتاب ها و افق های مورب نیز روش های بسیار خوبی برای ثبت ترکیب بندی های جالب هستند. از امتحان چیزهای جدید نترسید، حتی اگر از قبل بدانید که نتیجه عالی به دست نخواهید آورد. تلاش برای استفاده از یک تکنیک یا سبک جدید و عدم توانایی گرفتن یک عکس خوب، بسیار عالی است. در حقیقت با این کار برای بهتر شدن تمرین کرده اید، بعلاوه بیش تر درس ها را نمی توان بدون داشتن سهمی از اشتباه، آموخت. حتی اگر نتیجه تمرین شما بدترین عکستان باشد، زمانی را اختصاص دهید تا بفهمید چه اشتباهی رخ داده است و چگونه می توانید مطمئن شوید که دفعه دیگر مرتکب این اشتباه نشوید. تنفر از “تصاویر فتوشاپ شده” یکی از آسیب زننده ترین و مخرب ترین افسانه های عکاسی است.

هنگامیکه قصد انتخاب تجهیزات دندانپزشکی را دارید، اولویتبندیهای مختلفی هستند که باید برای انتخاب و خرید تک تک ابزار آلات دندانپزشکی مورد نیازتان در نظر بگیرید. بهتر است این سوالات را از خودتان بپرسید و به آنها جواب دهید، قبل از آنکه دست به خرید بزنید. آیا این ابزار، کالا یا تجهیزات برای بیمار خوشایند است؟ به عنوان مثال در خرید یونیت دندانپزشکی یا ابزار آلات و تجهیزاتی که مستقیما با راحتی بیمار در ارتباط میباشد باید دقت کنید. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم وقتی را در روی صندلی یونیت بنشینید تا مطمئن شوید که از راحتی کافی برخوردار است. زوایایی که بیمار به آنها نگاه میکند را در نظر بگیرید. در برخی از موارد بیمار یا مشتری شما برای زمان بسیار طولانی در یک صندلی باید بنشیند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که او در این مدت به اندازه لازم راحت باشد. لازم به یادآوری است که مواد و تجهیزات مورد نیاز مطب بسیار زیاد هستند.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.