خرید فروش لپ تاپ استوک و راهنمای تست کردن آن

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید فروش لپ تاپ استوک و راهنمای تست کردن آن

مهمترین نکته برای خرید لپ تاپ که باید در نظر داشته باشید، کیفیت سخت افزار لپ تاپ به ویژه قطعاتی است که قابلیت ارتقا یا تعویض ندارند. با این که ظاهر لپ تاپهای دست دوم به اندازه کیفیت قطعات آن مهم نیست، ولی با بررسی ظاهر لپ تاپ، میتوان به نکات مهمی مثل میزان و نحوه استفاده پی برد. به علاوه داشتن ظاهری سالم و بدون خط و خش یکی از مزایای خرید لپ تاپ استوک در حد نو است. خرید فروش لپ تاپ بد نیست بدانید که لپ تاپهای دست دو با توجه به ظاهر به دستههای مختلفی دسته بندی میشوند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. Grade A: لپ تاپهای استوک در حد نو که ظاهر بسیار تمیز دارند و بهترین گزینه برای خرید هستند. Grade B: لپ تاپهایی که دارای خط و خش جزئی میباشند، ولی هنوز هم در حد نو میباشند. Grade C: لپ تاپهایی که ظاهر آن مشکلات مختلفی مثل خط و خش زیاد و یا پیکسل سوخته دارد.

  • از وجود تست سلامت لپ تاپ مطمئن شوید
  • حافظه ذخیره سازی: 32 گیگابایت
  • R5 3580U / Vega 9 / 16GB RAM / 256 GB SSD
  • تغییرات نه چندان محسوس نسبت به نسل قبل
  • باتری با ظرفیت 48 وات ساعت
  • شماتیک لپ تاپ

در ادامه با تیم تحریریه رایااستور همراه باشید. وقتی HP پرسید که آیا من علاقه مند به بررسی یک ایستگاه کاری 15 اینچی هستم، مردد بودم. یعنی فقط 15 اینچ است؟ خوب، ویژگی های جدید مدل های ZBook G3 توجه من را جلب کرد. گزینه های موجود در این لپ تاپ 15 اینچی چشمگیر هستند. ابتدا، گزینه هایی برای صفحه نمایش FHD، FHD Touch یا UHD، جدیدترین پردازنده های Intel Core i7 یا Xeon E3، 4 گیگابایت پردازنده گرافیکی NVIDIA یا AMD و 4 اسلات حافظه برای حداکثر 64 گیگابایت رم دارید. استاندارد با صفحه کلید با اندازه کامل و صفحه لمسی بزرگ، صدای Bang & Olufsen و Thunderbolt 3 است. بله، جدیدترین پورت های Thunderbolt. من چهار ساعت با ZBook 15 G3 مشغول هستم، همه نوع برنامهها، موسیقیها و فرآیندها را اجرا میکنم و همین الان اخطار 10 درصد کاهش باتری را دریافت میکنم. اچ پی زد بوک 15 جی 3 به راحتی نسبت به ایستگاه های کاری سیار بزرگتر قابل جابجایی است و برای استفاده طولانی مدت بدون داغ شدن پاها به خوبی کار می کند. در ادامه میتوانید مشخصات لپ تاپ اچ پی را مشاهده کنید. در ادامه مقاله، ویژگیها و هر قسمت از لپ تاپ را مورد بررسی قرار میدهیم. در ادامه نقد و بررسی با تیم رایااستور همراه باشید.

  • ThinkPad X
  • لپ تاپهای ایسوس مدل راگ
  • حافظه رم: 32 گیگابایت از نوع DDR4
  • سری تینک بوک (ThinkBook)
  • تست باتری و کابل شارژ
  • لپ تاپ استوک گرید +A

به نظر می رسد بهتر است به صورت افقی، و حتی چند نفر می توانند صفحه نمایش را همزمان مشاهده کنند. با توجه به سطح مات، EliteBook می تواند در خارج از منزل استفاده شود. با این حال، به دلیل روشنایی نسبتا کم و کنتراست پایین آن، سایت خرید و فروش لپ تاپ دست دوم بایداز اطراف بیش از حد روشن اجتناب کنید. HP EliteBook 745 G2 عمدتا به مشتریان شرکت های بزرگ است. این ویژگی های تجاری رایج مانند TPM، پورت اتصال و WWAN (اختیاری) را فراهم می کند. ۱۱۶۶ دلار) فروخته می شود. تنظیمات دیگر نیز موجود است. یک خط EliteBook 840 ساخته شده بر پایه پردازنده های اینتل نیز یک جایگزین خواهد بود. APU از AMD در EliteBook نصب شده است. این معماری مبتنی بر معماری جدید Kaveri AMD است و به نام A10 Pro-7350B نامگذاری شده است. “Pro” در نام نشان می دهد که APU عمدتا به مشتریان تجاری هدایت می شود. AMD ثبات و دوام بالا خود را تضمین می کند.بخش CPU APU یک پردازنده چهار هسته ای است که دارای سرعت پایه ۲٫۱ گیگاهرتز می باشد.

با تعداد زیادی پورت، می توانید به راحتی به یک مانیتور خارجی متصل شوید، از کابل HDMI برای تماشای فیلم استفاده کنید، یا بدون نیاز به حمل دانگل به سایر لوازم جانبی متصل شوید. همچنین دارای 802.11ac وای فای داخلی و بلوتوث 4.2 برای سرعت اینترنت سریع و اتصال پایدار بدون توجه به جایی که هستید. به طور کلی، Apple Macbook M1 Pro یک لپتاپ عالی برای معاملهگرانی است که به دنبال ترکیبی عالی از قدرت پردازش، سرعت، گرافیک و اتصال هستند. کمی گران است، اما در همه زمینه ها کمک می کند. من از این لپ تاپ برای ترید، وبلاگ نویسی، ویرایش ویدئو استفاده کرده ام و هرگز ناامیدم نکرده است. بهترین ویژگی این لپ تاپ عمر باتری و شارژ سریع آن است. ASUS ZenBook Pro Duo شما را در طول روز کاری مشغول معامله نمیکند، اما همه قرارها و قرارهای ملاقات شما را در هر زمان در حال حرکت پیگیری میکند.

  • Click here to see the price on Amazon, $1499.00 at B&H (Worldwide Shipping)
  • کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics / AMD Radeon Vega 9 / AMD Radeon RX Vega 11
  • آداپتور لپتاپ سونی
  • مناسب کارهای روزانه و مالتی میدیا
  • سخت افزار مورد نیاز( پردازنده- گرافیک- رم )
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت - 2 ترابایت اساسدی
  • پردازنده AMD Ryzen 7 5800H

هر روز نرمافزارهای طراحان و معماران بهروزتر، سنگینتر و نیازمند محاسبات چند رشتهای بیشتر هستند. بسیاری از افراد در مهارتهای میان رشتهای نیز سراغ نرمافزارهای ساخت انیمیشن، ویرایش فیلم و کدنویسی رفتند و محبوبیت و استفاده از آنها بیشتر شده است. برای تولید تصاویر و ویدئوهایی که به طور کامل بتوانند ایدههای خلاقانه شما را طراحی کنند؛ به لپتاپهای مناسبی نیاز دارید. لپتاپ شما به همان اندازه ذهن خلاق شما مهم است. صرفا یک لپتاپ با جدیدترین پردازنده و کارت گرافیکی و بالاترین رم و ذخیرهسازی نمیتواند لپتاپ مناسب طراحی و معماری شما باشد. اگر دنبال لپتاپی هستید که به اندازه یک ایستگاه کاری معمولی قدرتمند است ولی در عین حال قابل حمل و شیک باشد؛ لپتاپ اچپی ZBook Studio G8 را بخرید. صفحهنمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچدی برای بازی یا کار، چشم شما را آزار نمیدهد و یک حافظه رم ۳۲ گیگابایتی برای تجربه کاربری روان میان چندوظیفهای و باز بودن چند نرمافزار ارائه میدهد. این لپتاپ مجهز به پردازنده Core i7 اینتل با سرعت ۲.۵ مگاهرتز و کارت گرافیک RTX A2000 انویدیا است تا قادر به انجام کارهای سنگین از رندرینگ گرفته تا ساخت انیمیشن باشد.

ما صفحه نمایش را تجزیه و تحلیل کردیم و متوجه شدیم که پوشش رنگ sRGB تقریبا 98 درصدی را ارائه می دهد که بسیار خوب است و نیاز به کالیبراسیون کردن را غیر ضروری می کند. صفحه نمایش به دلیل داشتن سطح بازتابی و روشنایی کمی که دارد در فضای باز چندان خوب ظاهر نمی شود. با این حال این مشکل در هر صفحه نمایش لمسی مانند تبلت ها وجود دارد. فقط چند مدل بیزنسی منحصر به فرد لمسی با سطح مات یا سطح بازتاب کم وجود دارد. زاویه دید گسترده بدون تغییر کنتراست برای IPS معمولی است. تصویر و متن از هر زاویه ای قابل خواندن است. لپ تاپ ایسر Aspire S7-393 با پیکربندی پردازنده Core i7-5500U اینتل (دو هسته ای، 2.4 گیگاهرتز) و هارد اس اس دی 256 گیگابایتی در دسترس است. اطلاعات مربوط به پردازنده و کارت گرافیک ادغام شده Intel HD Graphics 5500 را می توانید در ادامه مطالعه بفرمایید.

سلام دخترم برا کنکور درس میخونه نیاز به لبتاپ برای کارهای درسی داره فروشنده توشیبا؟ مدل z20t معرفی کرده ولی تردید دارم. سلام دوست عزیز وقت بخیر دوست من، لپ تاپ پیشنهادی فروشگاه برای کارای عادی همانند برنامه آفیس، ویدیو ، دانلود ، مسنجر ها و یک استفاده مالتی مدیا ساده مناسب میباشد … اما در شرایطی که بخواید بازی کنید یا برنامه نویسی کنید از حد افنضاح هم عبور میکنه این لپ تاپ … ولی خب در قیمت زیر 7 تومن (حدود 4.5 میلیون) گزینه مناسبیه.. سلام ببخشید یک لپتاب هسد مدلhp g1بارم ۸هارد۵۰۰کورای ۷ ودارای ۸ هسته به نظرتون لپ تاب خوبیه برای کاردانشجویی؟ سلام دوست عزیز وقت بخیر بله دوست من، مشکلی ایجاد نمیکنه براتون . خب میتونم بگم هیچ احساسی درباره کیفیت نباید کرد و شما در واقع فقط دارید بازی هارو بازی میکنید و شاهد کیفیت خاصی نیستید … (رابطه رزولوشن نمایشگر با کیفیت و فریم ریت دریافتی شما در بازی متقابل هستش !

رم یا RAM مخفف عبارت Random Access Memory، به معنای حافظه دسترسی تصادفی است. خرید لپ تاپ لنوو دست دوم وظیفه رم، نگهداری دادههای در حال پردازش است. حافظه رم بیشتر به معنای فضای بیشتر و سرعت انجام عملیات بیشتر یک سیستم است. نسل رمها با شماره گذاری عبارت DDR مشخص میشود. تا به امروز، آخرین نسل رمهای مورد استفاده به DDR4 ختم میشود. نسلهای جدیدتر رم، به معنای سرعت بیشتر و مصرف انرژی کمتر است. نکتهای که در هنگام انتخاب رم، لپ تاپ گیمینگ در نظر داشت، فرکانس پردازشی رم است که با سرعت و قدرت رم رابطه مستقیم دارد. برای خرید لپ تاپ گیمینگ، رم 16 گیگابایت و بیشتر توصیه میشود، هرچند رم 8 گیگابایت نیز گزینه مناسبی است، اما در اجرای بازیهای سنگین با رم 8 گیگابایتی دچار مشکل خواهید شد. مقدار و نوع حافظه استفاده شده در اجرای گیمها بسیار تاثیر گذار است. از بین دو نوع حافظه HDD و SSD، حافظه HDD سرعت بسیار کمتری دارد.

FurMark نیز یک نرم افزار استرس تست کم حجم اما کامل است که کارت گرافیک تان را بر پایه API گرافیکی OpenGL انجام می دهد. شما می توانید با استفاده از FurMark تمام کارت گرافیک های متصل شده به سیستم را مشاهده کنید و سپس اقدام به تست آن ها کنید. این نرم افزار دارای بخشی برای انتخاب رزولوشن می باشد که هرچقدر رزولوشن بیشتری انتخاب کنید، چالش برای کارت گرافیک تان بیشتر خواهد شد. همچنین 2 انیمیشن مختلف برای آن در نظر گرفته شده که می توانید با استفاده از کلید Space بین آن ها سوئیچ کنید. با فعال کردن Anti-Aliasing می توانید کیفیت انیمیشن ها را بیشتر کنید تا کارت گرافیک از نهایت توان خود استفاده کند. در هنگام رندر گرفتن یک سری اطلاعات مانند تعداد کلی فریم های رندر گرفته شده، تعداد فریم های دریافتی در هر ثانیه، میزان استفاده از کارت گرافیک و دمای کارت گرافیک به شما نمایش داده می شود. همچنین پس از پایان تست یک امتیاز تحت عنوان Score به کارت گرافیک تان داده می شود که می توانید با مراجعه به سایت Geeks3D امتیاز دریافتی را با کارت گرافیک های هم رده مقایسه کنید.

  • + جایگیری مناسب ترک پد
  • سنسور ها
  • گرافیک: GEFORCE RTX 3050
  • وزن متوسطی در حدود ۱.۸ الی ۳.۲ کیلوگرم

شاید شما هم تا کنون هنگام خرید لپ تاپ، با سوالات و ابهامات زیادی از جمله اینکه ، کدام برند بهتر است ؟ چه اندازه و نوع صفحه نمایشی مناسب تر است ؟ سرعت و نوع پردازنده چگونه باشد ؟ حافظه کارت گرافیک چه اندازه باشد؟ قیمت لپ تاپ و مقدار حافظه رم چقدر باشد ؟ HDD بهتر است یا SSD ؟ میزان ظرفیت و شارژ دهی باتری چه اندازه باشد ؟ روبرو شده باشید و شاید حتی گاهی تحقیق و پرس و جو از اهل فن هم، به شما برای انتخاب مناسب و یک خرید آگاهانه کمکی نکرده باشد. لپ تاپ استوک dell 5510 در این مقاله به طور کامل هرآنچه که برای انتخاب یک لپ تاپ متناسب با نیازتان لازم است بدانید را ، توضیح داده ایم. انتخاب یک لپتاپ مناسب کار سختی نیست. اما نداشتن آشنایی با خصوصیات این دستگاه ها می تواند تصمیم گیری را برای خریدار ، بسیار پیچیده و دشوار کند. در مقابل توجه به بعضی جزئیات ساده ولی در عین حال مهم ، می تواند ضامن یک خرید ایدهآل باشد.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.